JSEM NEMOCŇÁK

Ahoj!

Je pravda, že nejsem typ člověka, který by byl neustále produktivní. Nepatřím mezi ty, pro které je hodina strávená na sociálních sítí zbytečně strávený čas. Na druhou stranu nesnáším promarněné dny. Ráda si vše (hlavně školu) dělám s předstihem, ať pak nestresuju a nepíši seminárky do půlnoci deadlinu. Už jsem proto několikrát byla označena za šprtku, ale tomu se spíše směju. Protože já a šprtka, to opravdu ne. Mám jiné priority, titul chci, ale na červený diplom nehraju.

No a na tento víkend jsem měla naplánovaných tolik věcí, nejen do školy, samozřejmě. Například předvánoční posezení s přáteli, futsal či rozsvícení stromečku. A co jsem celou sobotu a neděli nakonec dělala? Čajíčkovala, spala a litovala se. :D. Nemocná normálně nebývám a teď to na mě padlo řádně. Možná jsem v tomhle trochu chlap, ale rýmička je zabiják! Chtěla jsem Vám ze všech těch super akcí udělat PHOTODIARY, ale bohužel. Mohla bych Vám vyfotit akorát kapky do nosu, Orofar, Aspirin a tunu kapesníků, a to nechcete ani Vy a ani já.

V pátek jsem měla svátek a strávila jsem ho pracovně v Tescu. Ale byla to pohodová práce a navíc s Jankou. Myslím, že si obě zasloužíme ocenění pracanti roku. Slyšíte v tom tu ironii? Je tam :D.

Večer mi přítel přivezl krásnou kytičku. Byla sem tak rozněžnělá, že jsem se málem rozbrečela štěstím. Byla opravdu nádherná. Doma jsem dostala makronky, mňaminka. Pokud sleduje IG, tak jste již viděli. Pro ty co ne, tady. Napravte to, jsem tam o trochu aktivnější jak na blogu :).

Jak jste si užili první adventní víkend Vy? Já neudělala věnec ani výzdobu, takže na mě vánoční atmoška moc nedýchla...

Krásný start týdne!

-K-

Komentáře

  1. A už ti je líp? Já se hrozně bojím toho, že budu nemocná... že přijdu o hlas (což by byl v práci malér), nebo že se mi rozjede astma (tohle je pro něj to pravé ořechové, aby se probral)... nooo ale otužuju se... teď píšu seminárku, u které jsem si myslela, jak mám čas... a včera jsem zjistila, že do 4.12. 23:59 to musí být v moodlu, nebo že šmitec a to by pro mě byla konečná (mikroII).

    Takže jsem nabouraná do školní databáze.... překládám si jako divá a snad za chvíli budu mít hotovo. Vždyť je to na způsob literární rešerše a to se přece dělá ctrl c a ctrl v, jen správně citovat :)

    Ale potřebuju si vyleštit brejle a leštidlo mám v autě... a auto je až pod kopcem a kdybych musela jít až tam, tak si natluču zadek, jak to tam klouže...

    Ty šprt jsi a já zas kvůli škole děsně fňukám... každý jsme nějaký, hlavně že se máme rády! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem zdravá a doufám, že ty nemocná vůbec nebudeš! Mikro bude v poho, urcite. To proste musis dat, neni zbyti :) nejsem sprt, jen mam rada vse hototve vcas :D

      Vymazat
  2. Já tedy všechno doháním s opožděním ale nemoc mě teď teda položila na nějakou dobu taky na lopatky, takže chápu a soucítím, a jsem ráda, že v tom nejsem sama :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Okomentovat