CO NA SRDCI aka jsem zpět

Ahoj!

Kde začit? Po tak dlouhé době píši článek. KO NE ČNĚ.

Nehodlám se vymlouvat na mou neaktivitu, prostě teď nebyly články. Ale už mi chybělo zase něco napsat!

Jak se vůbec máte? Je podzim, pro mě oblíbené roční období. A dokonce sv. Martin přivezl sníh, z toho jsem také měla radost.

Já furt chodím do školy, ikdyž jen na tři předměty. Výletuju, užívám si života, občas kávičkuju, ale málo, fakt!

Pro ty co sledují můj Instagram - katerina_blog, není novinkou, že si pomalu začínám budovat kariéru jako žurnalistka. Ne, zas takové budování to asi není, ale určitě je to další malý krůček k tomu, abych po škole dělala něco, co mě bude bavit.

Začala jsem psát pro fakultní časopis EFektiv. Mým prvním, respektive druhým článku do tohoto magazínu je rozhovor s doktorandy. (první článek byl o Erassmu, ale už před rokem a půl) Na schůzku s nimi jsem šla o půlhoďky dříve. Nastavila jsem si záznamník na telefonu a ještě celý rozhovor natáčela jako video, nedovedu si totiž představit, co by se stalo pokud bych záznam ztratila. Takže na šprtku jsem si to radši nahrála dvakrát.

A taky jsem na poctivku odeslala první část diplomky, rešerši, ke schválení mé vedoucí. Vím, že většina spolužáků ještě nezačala psát, ale já prostě nechci v dubnu stresovat a případně odkládat státnice.

Většinu věcí dělám jen pondělí, úterý, středa - tedy dny,  kdy jsem ve škole. Zbytek týdne jsem s kamarády, chodím za Tadeáškem, občas plavat a na výlety.


Na jednom jsme byli teď o víkendu - v Blatné na daňcích, minulý týden jsme byli zas v Třeboni.  Další plánujeme na sobotu, jedem do Linze, tak bude Photodiary, snad.


A teď se rýsuje další možná pracovní nabídka, tak držte palce, prosím.

Krásný den,

-K-

Komentáře