TRADICE

Ahoj!

Nevím jak Vy, ale já mám tradice moc ráda.  Mám ráda, když má něco systém, řád a tradice mají obojí, dává to smysl?

Bohužel je fakt, že doma tradic moc nemáme, respektive je nedržíme. Proto si těch pár, co máme, vážím a jsem za ně ráda.

Jednou z takových zvyklostí je každoroční "výlet" na výlov rybníku. Tentokrát jsme vyrazili s rodinkou brzo ráno a samotnou mě překvapilo, kolik tam bylo lidí. Do Putimy se snad sjel celý písecký okres. 
zdroj: Google.com

Ačkoliv nejím ryby, mám tuto akce opravdu ráda, potkáme tam vždy pár známých, popovídáme, dáme si dobrůtky a jedem dom. :D

Další z tradic, které držíme jsou:
  • Každonedělní posezení u koláče u babičky
  • Na Štědý den ráno  chodíme pro Betlémské světlo
  • Na Silvestra již několik let za sebou zdoláváme písecký kopec Mehelník
  • Již třetím rokem hrajeme o Vánocích tenisový turnaj, doufám, že nás dalších spoustu vánočních turnajů ještě čeká
Jaké tradice máte Vy?

Krásný zbytek víkendu,

-K-

Komentáře