LAST FIRST DAY OF MY STUDYING

Ahoj!

Tak už i  nám, vysokoškolákům, to v pondělí začalo. Někdo se těšil víc,  někdo míň a někomu to bylo jedno. Já asi patřím k těm, komu to bylo víceméně jedno.

Když jsem v pondělí nastoupila, chytl mě takový zvláštní pocit. Radost z toho, že ještě studuji a nemusím do práce, radost z toho, že zas budu mít nějaký režim a samozřejmě jsem se těšila i na nějaké spolužáky. Ale taky jsem si říkala, že už bych možná radši pracovala, protože k čemu mi bude ten Ing? Teď když  vidím kolem, jak čestvě vystudovaní inženýři pracují za pár korun, dokonce třeba za méně než mají lidé "jen" s maturitou.

A taky už bych si měla konečně asi sehnat nějaký job, ve kterém si mě po škole případně nechají, na tom chci zamakat (emoji svalovce).

Ze začátku jsem se to rozhodla vzít zodpovědně, tak už druhý den sedím v knihovně a píšu diplomku. Snad mi ta aktivita vydrží.

V sobotu slaví Studentský klub 25 let a bude zas Gastrofest aka spoustu jídla zdarma, tak se těším :D

Jooo a hot news, v sobotu jsme s Jankou koupily letenky. Do Amsteru. Takže v únoru vymeteme všechny cofeeshopy :D.

Jak se máte Vy? Co vysokoškoláci, jak jste začali?

Mějte se moc hezky,

-K-


Komentáře

  1. Ahoooj. Nám to začíná až 21.10. Ty taky nevíš co chceš :) buď školu nebo práci... obojí se to dělá blbě... kolik už máš z diplomky? Ať mě trošku ještě vystresujes pac nemám ani čárku. Dnes jsem začala číst novelu co se mi na to váže. Když jsem zvládla prelouskat naše nové obchodní podmínky asi jako jediná tak zvládnu všechno :D :D tedaaaa bude to pěkný výlet :))) už se těším na článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nazdarek :) presne tak. Nevim co chci a jsem z toho dost smutna :D diplomku nezacala psat vetsina lidi, aspon od nas. To jen ja jsem zas aktivka...

      Vymazat

Okomentovat