VÍKENDOVÉ PHOTODIARY

Ahoj!

Tak a dneska jsem tu s postem, kde Vám shrnu, co se o víkendu dělo. Původně jsem myslela, že to udělám z celého týdnu, ale pak mi došlo, že od pondělí do čtvrtka jsem byla jen v práci, a to není nic zajímavého.

Konečně pátek začal být zajímavější a já zas zažila něco nového.

Začala jsem se učit Španělštinu, jeeee :D. Respektive, začala nás - mě a Janku, učit Barča, která rok žila a studovala v Seville. Zatím nás to baví, snad nám to vydrží a já si do CV budu moct připsat další jazyk.

V pátek odpoledne/večer jsem měla práci v Krumlově, ale o tom v dalším postu :)





Sobotní odpoledne se, na píseckém workoutovém hřišti, neslo ve zanemní závodů. A já jen zírala, co je člověk schopen udělat a jak lze vyrýsovat svaly. Závody pořádali písečtí workoutisti - Free workout Písek, tak na ně mrkněte TADY.
zdroj: Free workout Písek (fb fanpage)

Večer konečně pohodička :).


Tak a teď je neděle odpo a já jedu na třídní sraz na grilovačku.

Doufám, že jste měli krásný  víkend! Co jste dělali?

Krásný start týdne,

-K-

Komentáře

Okomentovat