INSPIRATION | PODZIM - VĚCI NA KTERÉ SE TĚŠÍM

Ahoj!

Tak se snad konečně ochladí. Nevím jak Vy, ale já na horké počasí moc nejsem. Přes léto budiž, ale v září? Přijde mi, že je nejtepleji za celé léto.

To jen tak pro úvod. :D A teď už se vrhneme na článek. Takže na co se těším?

Na spoustu věcí. Na to, že nebudu umírat vedrem. Na procházky v ulicích pokrytých spadaným listím, na to až se zachumlám do velkých šál a svetrů,...

zdroj: google.com
Velké šátky jsou nezbytnou součástí mého šatníku, pokud mě sledujete už dýl, nešlo si nevšimnout. Klobouky mám dva, černý a fialová a už se nemůžu dočkat, až je je k nějakému outfitu zkombinuji. Co se týče rtěnek, tmavá je na podzim must havem, to víme všichni.
Svetříky a kardigany mám moc ráda a když jsou to oversized svetry a kardigany, tím líp. Taky se milujete zachumlat do mega netvárnýho svetru? A navíc, pod takové svetry se krásně schovají nedokonalosti.
Kafe? Každodenní součást mého života :D Hashtag coffeelover mě vystihuje. A jelikož už pomalu začíná škola, tak termohrnek s kafíčkem bude zpříjemněním nudných přednášek.

A proč je na mém looking for listi dýně? Protože nastává její sezóna a já budu kuchtit polévky (recept ZDE), cheesecake (ZDE) a snad konečně ochutnám pumpkin spice latté.

Na co se těšíte Vy? Máte rádi podzim, podle mě ho nejde mít nerad! :)

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Mně tohle přijde jako takovej povinnej článek, kterých je od začátku září plnej internet...všude samý šály, svetry a pumpkin spice latté, žádná přidaná hodnota, nic, co by tenhle článek odlišilo do desítek těch samých článků na desítkách různých blogů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Mas pravdu, tehle stejnych,respektive podobnych postu je vsude spoustu. Je to takový post,ktery proste pise skoro kazdy. Stejne jako backtoschool a tak. Doufám, ze sis na mem blogu nasla i zajímavější clanky. Hezky den. Katka

      Vymazat
    2. Ono by třeba bylo lepší, než abys psala články o ničem jako je tenhle, jen proto, že to píšou všichni, aby ses soustředila na něco, čím bude tvůj blog výjimečný...jako to tvoje cestování, hosteskování, hlídání dětí...takové články aspoň nezapadnou, a myslím, že to lidi i víc baví ;)

      Vymazat
  2. Nikdy jsem si ještě na Haloweena nepořídila dýni a vlastně jsem tento svátek ani nikdy neslavila, ale tento rok jsem se zařekla, že to oslavím :)

    BLOG: KOSMETICKÁ TAŠTIČKA

    Pěkný den! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaro mám radši protože to se blíží léto a ne zima :) půlku názvu oblečení jsem si neprelozila ale budu muset nakoupit nějaký svetriky a možná tu bundu co jsem v loni nestihla koupit... je po výplatě jupii

    OdpovědětVymazat

Okomentovat