HOSTESS?! YES PLEASE...

Ahoj!

Sice už bych asi měla hledat práci a pracovat někde, kde si mě případně nechají, ale. Ale já prostě nemůžu nic sehnat a práci hostesek miluju. Po každé něco jiného, potkávání se se zajímavými lidmi a ještě k tomu je práce dobře finančně ohodnocena.

Akorát je blbé to, že práce je vždy nárazová. Teď se to docela sešlo a já byla busy, jak už dlouho ne. Sice jsem z toho byla chvíli nervní, ale nakonec šťastná, protože mám moc ráda dny, kdy se nezastavím a je furt co dělat.

A čím, že jsem byla poslední dny zaneprázdněná?

Ve středu jsem brzo ráno vyrazila směr České Budějovice, měla jsem totiž zápis do posledního ročníků mého vysokoškolského studování. Po zápise jsem šla do práce - pracuji pro eventovou společnost, která zajišťuje kampaň pro jednu politickou stranu.V půl 7 jsem měla konečně po a vyrazila jsem za spolužačkama, se kterýma jsme si udělaly supr večer. Naštěstí jsem mohla přespat v Budějkách, tak jsme drinky a klasické holčičí povídání mohly protáhnout až do půlnoci.

Ve čtrtek ráno jsem vstala, učesovala a namalovala jsem se, dle předlohy, kterou nám klient poslal a čekala na Janku a ségru, které mě nabraly a jely jsme směr Frymburk na konferenci Volkswagen financial service (bývalý Škofin). Dorazily jsme dřív, převlékly se do šatů a hned začaly pracovat. Ono si asi většina lidí myslí, že hostesky jen stojí a jsou hezké, to ale bohužel není pravda. Připravovaly jsme dárečky, dělaly registraci, navigovaly klienty a tak. Velkou radost jsem měla z toho, že jsme dostaly oběd, respektive obědovečeří.

Na konferenci nebylo tolik práce, kolik organizátoři čekali, a tak jsme místo v 10 večer končily už v 6. Zbylé hostesky tam ještě zůstávaly. Nám se ale hodilo, že jsme mohly odjet dřív, protože jsme s Jankou měly v píseckém hotelu Biograf zajištěnou večeři a ubytování. Možná se Vám zdá divné, proč jako Písečanky bydlíme v hotelu? Ano, je to divné, ale když nám to agentura nabídla, tak proč ne.

V Biografu jsme měli výbornou dvouchodovou večeři, daly si drink a šly spát. Protože už po půl 7 jsme spolu s dalšími dvěma hosteskami vyrazily do Kestřen na golfový turnaj, který zaštiťoval právě hotel Biograf a stavební firma Casta.
Bylo to poprvé co jsme na golfu byly, ale aspoň za mě musím říct, že to bylo fajné. A hlavně, zase jsme měly zajištěné jídlo, a to já umím ocenit :D.

Z golfu jsme odjely v 7 večer. Musím říct, že tolik vlivných lidí na jednom místě jsem snad nikdy neviděla. Naše práce spočívala v připravení výher, rozdávání welcome drinku a pak, když turnaj začal, jezdily jsme v bugině  a zajišťovaly pitný řežim hráčů. Krom toho jsme na ně byly milé, usměvavé a v neposlední řadě jsme si s nima povídaly a ptaly se, jak se jim hraje. Bylo to moc fajn a doufám, že na golfu bude ještě někdy pracovat.




Co si myslíte o práci hostesek, je to pro Vás práce nebo si myslte, že je to jen o tom být hezká a milá?

Krásný start týdne,

-K-

Komentáře

  1. Já dřív chodila v těch oblecích alá obří Duracelka a bavilo mě to :D Jen u nás není tolik hostes nabídek.

    Jinak pozor na íčka, dost ti to lítá v tom textu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj.Docela by ne zajimalo jak vypadá obři Duracelka, musela to byt sranda :D.
      A jinak dekuji za upozorneni, snad uz je to opraveno.
      Btw tvuj posledni post je super. Doufam, ze za rok, az dokoncim skolu,nebudu práci hledat dlouho.

      Vymazat

Okomentovat