ČESKÝ KRUMLOV - PRACOVNÍ CESTA

Ahoj!

Jak už asi víte pracuji jako hosteska. O hosteskování víc TADY a TADY.

Ve středu na rychlo hledali hostesku na registraci lékařů, na krumlovskou konferenci pneumotologů. Hledali hostesku jen jednu, což bych normálně hned zavrhla, protože prostě nejradši pracuju s Jankou. Ale nějak mě ta nabídka zaujala, možná to bylo tím, že to bylo v Krumlově a bylo zajištěno ubytování - takže výlet :D.

Na nabídku jsem odpověděla a byla jsem vybrána. Musím se přiznat, že na tohle mám ohromné štěstí, zatím mě skoro vždy všude, kam jsem chtěla, vybrali.

Jak už jsem řekla, akce byla v Krumlově a začínala v 15 hodin a já měla pracovat do 20:00.

Klient jel z Prahy, a tak mě mohl v Písku nabrat, což jsem byla ráda, protože jsem nemusela řešit, jak se do Krumlova dopravím.

Cesta byla v pohodě a když jsem dorazili, ubytovali mě v hotelu Latrán. Je to moc krásný útulný hotel a já byla nadmíru spokojená. Rychle jsem se převlékla do šatů a šla jsem pracovat.

Konference se odehrávala ve vedlejším hotelu Bellevue, který byl také nádherný. Moje jediná práce byla registrovat lékaře a dávat jim abstrakt a propisku. Thats it, chápete proč si nesehnali někoho z Krumlova, komu by nemuseli platit hotel? Já ne, ale nevadí, aspoň jsem měla výlet. Nakonec má pracovní doba trvala tak 3,5 hodinky a navíc jsem si mohla dát i jídlo z rautu, a to já ráda.

Před sedmou hodinou jsem už byla na pokoji a užila si páteční večer ve čtyřhvězdě u televize. Původně jsem si chtěla projít Krumlov, ale rozhodla jsem se, že to nechám na ráno.

Ještě před snídaní jsem si prošla centrum a vyfotila pár fotek. Bylo parádní světlo a fotky se opravdu povedly. V 8 hodin jsem byla jako jedna z  prvních hostů nastoupena na snídu. Moc jsem si pochutnala a šla na bus směr domov.



Byla to nejlíp placená a zároveň nejméně náročná poráce doposud. Skvělá kombinace, nemyslíte? Víc takových, prosím.

Musím říct, že Krumlov je krásný a jsem moc ráda, že jsem si ho mohla projít. Byli jste tam?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Byla jsem tam jednou a běhala jsem ta v modrým zupanu... říkali tomu promoce :D byli by blbí kdyby si te nevybrali. Jsi chytrá a pěkná :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat