CO JE NOVÉHO?

Ahoj!

Vím, že teď nejsem tak aktivní, ale určitě chápete, že si chci prázdniny užít na maximum a sociálni sítě a blog jdou trochu stranou.

O čem můžete v nejbižší době čekat nějaký ten post je Litva. Už v předešlých článcích jsem zmiňovala, že spolu s dalšími čtyřmi šťastlivi jsem byla vybrána na týdenní program od Erasmus+ - Lunch with media. A už se nehorázně těším a trochu i bojím.

Pak pro Vás plánuji photodiary ze sestřenčiny svatby, ale to čekám na fotky od fotografa. Sice jsem taky něco fotila, ale přecejen fotografovi fotky budou lepší.

Co se týká update o mém pracovním životu, nic moc. Nic se mi sehnat nepovedlo, ale vypadá to slibně aspoň v ohledu hostess - možná klapne Země Živitelka a pak jedna dlouhodobější kampaň, uvidíme.

Pokud si pamatujete na článek o tom, jak mě Patty líčila TADY, tak už se můžete mrknout i na finální video u ní na kanále ZDE.

Tak a to je tak všechno co se teď u mě děje. Mé dny jsou trochu monotónní, ale vůbec mi to nevadí. Čtu si, plavu, peču, chodím po kafíčkách, občas na pivo, taky se snažím výletit a užívat si společně strávený čas s lidmI, která mám ráda.

Co děláte o prázdninách Vy?

Krásnou neděli,

-K-

Komentáře