WISHLIST

Ahoj!

Už nějakou dobu mám na svém pomyslném wishlistu pár položek, které bych moc ráda měla doma. Zatím jsem se ale nerozhoupala k tomu, abych si alepoň něco ze seznamu odškrtla. Možná je to mou leností a možná omezeným budgetem :D. A nebo taky obojím.


kabelka - ZDE , rtěnka - ZDE , botky - ZDE , kraťásky - ZDE , kufr - ZDE


Doma mám sice kabelek dost, možná víc než dost. Ale vím, že bych využila černou, pevnou, takakorát velkou kabelku.

Poté už nějakou dobu pokukuju po kabinovém zavazadle. Zas takový cestovatel nejsem, ale myslím, že bych kufírek využila. Teď se chystám do Litvy,  a tak by se mi kufřík hodil. Chtěla bych pouzdrovitej a na čtyrech kolečkách. Nejpraktičtější by byl asi černý, ale takový mintový, ten by byl nej.

Taky bych si moc přála nízké, bílé conversky. Klasika, která neomrzí a hodí se opravdu ke všemu!

Oblečení mě nakupovat moc neba. Možná je to tím, že většinou v obchodech nenajdu něco, co se mi líbí. A když už něco takového je, tak mi to nesedí. Co bych ale moc chtěla, je nějaký kousek kvalitních jeans od Levis. Tyhle kraťásku jsou podle mě naprosto boží a dají se kombinovat skoro ze vším.

Mac rtěnka je tak profláklá a vychvalovaná záležitost, že bych i já chtěla jednu mít doma. Odstín Heroin je sice ne tak nositelný, ale mně se prostě líbí! :)

Co stojí na Vašem wishlistu? Máte tip na to, kde sehnat krásný, praktický a cenově přijatelný kufřík?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Kraťasy jsem si koupila v Kiku :D Za 199 Kč a fakt super... ještě mají ty rajdovský krajkový nohavičky... :D :D a táta prohlásil "jsem si myslel, že ti to koukají kalhotky" :D

    Tenisky - teda spíš kecky jsem si koupila v loni, takový námořnický... byly taky asi za 200 Kč... ale nedávno u ségry v Praze jsem chvátala při obouvání... použila jsem jejich lžíci na boty... něco křuplo... až doma mi došlo, že to mi křuply boty :( :D tak si půjdu vybrat nový...

    Jsem škrt... radši si nakoupím něco levnějšího, protože si říkám "zhubnu do toho a pak mi to bude velký" :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat