TRAVELLING | VÍDEŇ

Ahoj!

Víte co je nejlepší? Že když máte kamarády v zahraničí, hned se líp cestuje. Zajistí Vám ubytko, program a na Vás je, jen přijet.

A přesně takhle já to měla s tripem do Vídně.

Míša, moje dlouholetá kamarádka a spolužačka, je v rakouském hlavním městě na stáži, tak nás s Gábinkou pozvala na víkend. Respektive vlastně jen na 24 hodin. I když to bylo krátké, bylo to krásné!

V tomto městě už jsem jednou byla, více ZDE. Ale musím říct, že tentokrát jsem z Vídně byla mnohem víc unešená, škoda jen, že bylo neskutečné vedro.

První den jsme navštívily Belveder, Prater a večer jsme zarelaxovaly na Donau Insel.

Belveder je úžasný, nádherný, velký park s moc hezkou fontánou.











Prater je vídeňský must see. Jsem ráda, že jsem tam byla. Dala jsem si jednu z nejlepších zmrzlinek, co jsem kdy ochutnala. Mangová a mandlová, mňam!



Na žádnou atrakci jsem nešla. #somsrab.

A večer jsme si vzaly deku, vínko a hroznové víno na zobání a užily si pohodu a hlavně krásný výhled
na noční Vídeň.

Druhý den nás čekal Schönbrunne, na který jsem se maximálně těšila. A je to opravdu boží. Něco mezi Versaille a Greenwichem. Nádherný obr park, krásné budovy a ten výhled. To prostě vidět musíte! :)





Dál byl na programu dortík, typický rakouský dort Sacher a kafíčko s tunou šlehačky. Mňaminka.

Po nakoupení dárečků, v podobně Mozartových koulí, jsme vyrazily sbalit a směr Stadion, odkud nám jel Student, respektive Regiojet dom.

Bylo to ÚŽASNÉ a já děkuji holkám za supr výlet.

Vím, že hodně lidí se teď bojí cestovat, a to díky tomu co se ve světě děje. Je to strašné, nemůžu pochopit jak jsou lidé něčeho takového schopni. Ale. Přece nemůžeme žt ve strachu a být jen doma. Co se má stát, to se stane. A je třeba si život užívat a ne přežívat. Je pravda, že jsem taky měla strach, zvlášť když začal ohňostroj a my slyšely jen ty rány.

Tolko asi k mému víkendovému tripu.

Bojíte se cestovat?

Krásný začátek týdne,

-K-



Komentáře

  1. Ono je to krásný pocit "mít kamarády" :)

    Hned bych někam jela... v neděli jedem s našima k České Lípě se juknout za ségrou... je to jak vlaštovka... furt se stěhuje :D

    Přes Vídeň jsme jen projížděli, ale přímo "tam" jsem ještě nebyla :( mooooc pěkný fotky a ten dortík... hmmmm <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásný je mít a vím, že to není ssamozřejmost, tak si toho opravdu vážím! Přijedte nekdy do Písku, rada vas provedu. Zrovna v pátek jsem tu taky delala pruvodce :).

      Vymazat

Okomentovat