PROMĚNA S BKBLOG a JACOB & THE STYLERS

Ahoj!

Minulý týden byl pro mě ve znamení zkrášlování a nedání zkoušky.

V úterý jsem byla na líčení u Patty - více ZDE a ve čtvrtek jsem se nechala proměnit.

Asi před měsícem možná před dvěma pořádala Barča z Bkblog.cz soutěž o vlasovou proměnu v kadeřnictví Jacob & The Stylers. Do tohoto salonu Barča sama chodí a vlásky má nádherné, tak jsem se rozhodla, že zkusím své štěstí a nahrála jsem na IG soutěžní fotku. A světe div se, spolu s dalšími 4 slečnami jsem byla vybrána. Telefonicky jsem se s Barčou domluvila na termínu a těšila se jako dítě na Vánoce, ne-li víc.

Den D začal takovým menším failem, ujel mi totiž autobus, tak jsem do kadeřnictví volala, že se o chvilku zdržím. Bylo mi to líto a byla jsem docela vystreslá, tak jsem si na nervy dala vdolek.


Do salonu jsem doběhla o 15 minutek později, ale i tak na mě byli všichni moc milí :D.

Od půl 1 až do půl 5 jsem si přišla jak princezna/celebrita. Nejdříve jsem byla ze všemi seznámena a potom jsem se přesunula s coloristkou Nikčou na barvu. Chtěla jsem ombré, ale na konec jsme se domluvily na přirozeném zesvětlení a contouringu. Během barvení jsem vypila dva drinky, přečetla několik časopisů, popovídala si s Barčou a hlavně jsem byla neustále v hledáčku fotografa a kameramana.

Po barvení, tónování a ÚŽASNÉ masáži hlavy jsem šla na střihání. Stříhal mě Kuba a já jsem maximálně spokojena. Byl to šok mít takhle krátké vlasy, ale konečně mé vlasy mají tvar a objem.

Pak jsem během chvilinky byla zkrášnema make up artistkou a šlo se na závérečné focení.

Z celého dne mám skvělé vzpomínky a krásný zážitek. V brněnském salonu Jacob & The Stylers se o Vás postarají opravdu jako o celebritu. Já tento salon mohu jen a jen doporučit.
ZDROJ FOTOGRAFIÍ: Lukáš Bíla 
Ještě jednou děkuji Kubovi, Nikče za krasné vlásky, Lukymu za úžasné fotky a hlavně Báře za možnost být součástí této proměny.

Líbí se Vám na mně kratší vlasy?

Mějte se krásně a zítra mi držte u zkoušky palce, prosím.

-K-

Komentáře

  1. Kočka! Kočka! Kočka!
    Já si teď vlasy nechám trošku narůst... co je pro tebe krátké, tak pro mne je to zas dlouhé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju! :) ja uz takhle kratky vlasy nemela treba 10let, takje to nezvyk. Ale je to super. :)

      Vymazat

Okomentovat