OOTD| SUN IS SHINING AND I AM HAPPY

Ahoj!

Tak jsem tu s prvním postem ze slunného Chorvatska. Pokud sledujete instagram @katerina_blog, určo víte, že se mám skvěle a nic hlavně jídlo mi nechybí!

Včera jsem se byly projít po komplexu a objevily jsme palouk s velkým množstvím houpacích sítí. Je to označeno jako reading point, kdybych měla co, hned si tam číst jdu. Vzala jsem si na dovču jen jednu knížku Vraní dívku a přečetla ji za tři dny. tak teď nevím, co budu dělat. :D

Co se týče oblečení moc to nehrotím. Pohodlí nadevše. A co si užívám je to, že si celý týden jedu nomakeup.


Brýle , top- New Yorker, sandálky- Baťa


Tak se tu mám, je to nádhera!

Doufám, že se taky máte krásně! Určitě mi dejte vědět, co máte na prázdniny za plány.

-K-

Komentáře

  1. Broučku, ze "slunného", ju? :)
    To mi připomíná moje přijímačky na střední a já jsem v gramatickém testu napsala "Nejvyší hora Evropy" :D

    Hlavně že se tam máš suprově :) Já už mám po dovolený a další dovču zatím naplánovanou nemám... možná v září... kdoví. Ale stejně bychom byli asi jen u nás v ČR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ouč, ja jsem strasny češtinář :/, děkuji! V ČR je taky krásně, já bych teď chtěla po Česku trochu povýletit, třeba mi příjde krásná ta vyhlídka Máj, tak snas se tam podívám

      Vymazat

Okomentovat