EXAM IS OVER, SO IT IS TIME FOR HOLIDAY!

Čau, ahoooj!

Tak jsem včera konečně zdolala makroekonomii a jsem šťastná jak dlouho ne. Spadl mi obrovský kámen ze srdce!


Teď právě sedím v auobuse a frčím na dovolenou do chorvatské Poreče. Jedu s mamkou a sis, takže máme takovou dámskou jízdu. A víte na co se nejvíc těším? Na jídlo! Po dlouhé době budu mít švědské stoly.

Taky se samozřejmě těším na moře. Doufám, že se opálím a na sestřenkyně svatbě mi to bude slušet :). Svatba je 30.7. tak snad mi opálení vydrží.

Joo a v sobotu byla rozlučka se svobodou, bylo to super!

Toť vše. Jak se máte Vy? Doufám, že skvěle!

Mějte se krásně a užijte si víkend.

-K-

Komentáře

  1. Gratulace! Já věděla, že to zvládneš! :)
    Užij si dovču, já už mám PO a teď už jen PÚU - práce, úklid, učení, práce, úklid, učení :D
    Vaření přidám pořádně až v novém domě... ach ta kuchyň bude tak krásná a panensky neposkvrněná - díky mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyborna zkratka 😃 a Janii pozves me na navstevu? 😃 verim, ze se ti v novy kuchyni bude varit super a zacnes si vareni uzivat

      Vymazat
    2. Si piš, že jo :) Kuchyň se bude tvořit v září, tak třeba to stihneme ještě před začátkem semestru :)

      Vymazat

Okomentovat