PŘÁTELSTVÍ JE DAR

Ahoj!

Měla jsem to štěstí, že jsem na Vysoké našla skvělé kamarádky. Takové, které, troufám si říct, budu mít navždy, vždy je ráda uvidím a tak.

Ačkoliv jsme teď každá jinde, nebrání nám to v tom, abysme byly v konaktu. A to jak přes fb, tak i osobně. Třeba jako teď o víkendu.

Jely jsme do Čestína. Někam na Sázavu. Bylo to skvělé! V sobotu divadlo, ve kterém excelovala Janča. ZDE. Pak party v nedaleké vesnici a hlavně to, že jsem byly spolu. A víte co bylo nejlepší. Že v té vesnici není nic, jen zvířata a pohoda a hodně práce, ale to šlo mimo mě.
Víkend bez starostí a bez signálu jsem si užila maximálně. Občas takhle vypadnout a být mezi přáteli člověku opravdu pomůže.

Taky jste si na škole/v práci našli přátele se kterými se nevídáte moc často, ale víte, že tu pro Vás vždy budou?

Tak se mějte hezky,

-K-

Komentáře

  1. Tak to je skvělé, že jsi si na vysoké našla tak skvělé kamarádky :) Mně se bohužel spíš stal pravý opak - s kamarádkami, se kterými jsem na vysokou šla, se už skoro vůbec nebavíme a nějak se nám to přátelství rozpadlo.. No, doufám, že příští semestry to bude jenom lepší a najdu si tam stejně jako ty tak skvělé kamarádky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domi,ja sve kamaradky na vysoke nasla az v pulce druhaku. Verim, ze si taky nekoho tak uzasneho najdes. :)

      Vymazat
  2. Bez přátel to nešlo a já jich bohužel moc nemám... má nejbližší kamarádka ani neví o tom, že stavíme dům. Chodily jsme spolu teď semestr na angličtinu, ale jakmile jsem jí pozvala k nám na kafe nebo na opékání buřtíků, tak měla už moc práce a když jsem jí zvala na přítelovu oslavu narozenin, která je až za dva měsíce, tak už má přece jiné plány...

    Ale včera to bylo úplně jiný kafe... jela jsem nějakých 150 km za svým miláčkem z vysoký... Klárka je moje sluníčko, byly jsme spolu jen dvě hodiny, ale stejně to stálo za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to potom neni poradna kamaradka kdyz se takhle vymlouvá 😕 Klarka je super, videla jsem fotku a vypadaly jste opravdu happy. Az budes v Pisku napis, taky te rada uvidim 😊

      Vymazat

Okomentovat