PHOTODIARY | SLOVINSKÉ ALPY

Ahoj!

Tak jak se máte? Já zažívám tvrdý návrat do reality. Z krásného pohodového života v Koperu jsem se přesunula do Čech, kde mě čeká ještě několik zkoušek.

Abych si připomněla krásné, různorodé Slovinsko a jeho přírodu,tak jsem se konečně odhodlala vybrat fotky do Photodiary. O výletu si můžete přečíst TADY

A tady jsou ty fotky. Enjoy :)


















Máte radši aktivní dovolenou nebo si nejraději vyvalíte u moře a neděláte nic? Já se nemůžu rozhodnout, oboje má  něco do sebe.

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Já radši cestuju, ale tenhle týden byl docela masakr... už jsem fakt přítele prosila (skoro i na kolenou), že už nikam nechci, jak si mám o dovolené odpočinout, když mě furt tahá na různé kouty republiky? Dnes jsem si vybojovala den odpočinku doma, popř. menší nákupy ve městě... ale jestli to klapne, tak o státních svátcích (alespoň o jednom) pojedeme do Ostravy...

    Fotky jsou krásný! Chodit v tričku ve sněhu? Dobře ty! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat