LÍČENÍ S PATTY

Ahoj!

V jednom z předchozích článků jsem psala nadšeně o tom, co mě čeká a nemine. Jednou z věcí bylo i líčení od Paťky z Patty Image. Patty na svůj YT kanál líčí různé typy očí a moje oči byly v rámci tohoto projektu také nalíčeny.

Asi před měsícem jsem jí napsala, zda bych se této úžasné příležitosti mohla zúčastnit. A po pár mailech jsme se domluvily, hurá! :D

A včera byl den D. Strávila jsem s Patty tři hodinky, kterou utekly neuvěřitelnou rychlostí.

Bylo to zvláštní vidět Paťku, Saténika (její pejsek) a celkově její byt, to vše totiž z jejich VLOGů a videím znám.

Krom skvělého zážitku jsem si z líčícího dne odnesla spoustu rad ohledně péče o pleť. Video budu u Patty na kanále ZDE. Až bude online, určo Vás budu informovat.
Já jsem s výsledkem víc jak maximálně spokojena.



Patty společně s Robertem možná na někoho působí až moc sluníčkově. Ale za mě jsou to úžasní a pozitiví lidé, kteří mají své sny a cíle a jdou si za nima.

Znáte Patty s Robertem? A co říkáte na můj look?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Na blogování nemám čas, nestíhám :( Takže Patty neznám, ale fakt změna! Kooooča, čéče! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat