HELLO, AGAIN

Ahooooj!

Tak a jsem tu zas, po docela dlouhé době. :(

Bohužel prázdniny ještě nemám, ale už jen jedna zkouška, i když nejtěžší.

Během skoro 14 dnech mé neaktivity se stalo spoustu věcí. Byly slavnosti, byly všechny možné další akce a bylo zkouškové. Bylo to náročné, fakt.

Poslední dobou si připadám jak Alenka v říši divů, spoustu věcím nerozumím a chování určitých lidí nechápu - hlavně uvažování některých učitelů.

Taky se stalo neskutečné skutečným a já vyhrála, jupííí. Vyhrála jsem u Barči z BKBlogu vlasovou proměnu, jen ještě nevím termín, takže nevím jestli proměnu budu moc podstoupit. A i kdyby to vyšlo, moc nevím co bych si s vlasama nechala, ale asi bych šla do ombré. Myslíte, že by mi slušelo?

Pak jsem napsala Patty z YT channelu Pattyimage a budu její modelka - nalíčí mě a natočí to. Sice nejsem odvázaná z toho, že mě svět bude vidět pure nature, ale moc se těším. 

O víkendu jedu s prdelkama z bakaláře na víkend a jsem natěšená jak blázen. 

To jste se toho zase dozvěděli, snad budu aktivnější. Nicmémě aktivní jsem na instagramu jako @katerina_blog a na snapu @kpetrikova93. So check it out :).

Jo a hledám brigádu/práci/stáž v Písku a okolí, nevíte o něčem? :)

A jak se máte Vy? 

Mějte se krásně,

-K-


Komentáře

  1. Drahá "Alenko" :) tu zkoušku u godzily prostě dáme, věřím, že ty jí zvládneš dřív a líp než já! :)
    Od dnešního odpoledne bych se na to chtěla začít učit :D Ale asi pojedeme do Iglau (krycí název pro jediné město v okolí, kde je řádné obchodní centrum). Bude to dobrý, uvidíš! :)

    A musím se s něčím přiznat - spotřebovala jsem svou první lahvičku make-upu. Zrovna teď, když jsem ho začala používat - resp. jsem ho míchala s bíbíčkem. To zas v dmku budu muset zadávat i PIN při platbě kartou :( :D Minule jsem to měla jen tak tak o 3 Kč!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem Ivanku premohla a mam to. Verim, ze ty ji v srpnu převálcujes a udelas to v pohode! :) Ke spotrebovani make upu gratuluju. Ja mam blbou plet, bez make upu to nejde :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat