ZHUBLA JSEM?! A JE TO DŮLEŽITÉ?

Ahoj!

Pod jednou fotkou na IG jsem dostala komentář, jak jsem udělala, že jsem zhubla. Že to vypadá, že jsem zhubla o hodně. Komentář mě moc potěšil, to je jasné! ALE. Ale já přijela domu a byla o dvě kila težší, budu doufat, že jsem přibrala svaly. Jen jsem si na fotce asi dobře stoupla - to mi jde. Možná jsem trochu zpevnila postavu, možná něco zhubla, ale žádná sláva to není :D.


Určitě je to díky pohybu. Dennodenně jsem nachodila okolo 5 km a minimálně obden provozovala nějaký sport, ať už to bylo běhání, plavání nebo jen malé posilování. Taky jsem se naučila počítat nutriční hodnoty - bílkoviny, sacharidy a tuky. Velkým pomocníkem jsou mi kaloricketabulky.cz a jejich mobilní aplikace. I když už si třeba nepíšu vše co jím, mám plus minus přehled co kolik čeho obsahuje.

Ale o tom tento článek není. Pokud znáte a sledujete českou blogosféru, určitě jste si všimli, že se vyrojily posty o tom, jak kdo bere své tělo, jak vypadat a jak se cítit dobře. Jsou to motivvační články, které nebásní o hubenosti, a ani o ničém jiném. Píše o tom třeba Domča z Dblogu TADY nebo Verunka TADY.

Pokud mě sledujete déle, a nebo pokud mě znáte osobně, víte, že já a váha/postava rovná se věčný boj. Být hubená, mít zpevněnou postavu a přitom se ládovat dortíčkama, to je sen. Ale bohužel jen sen, který se realitou nikdy nestane.

Každopádně stárnu a moudřím a uvědomuji si, že být hubená neznamená být spokojená a žádaná. :D

Každý je nějaký a každý je originální. Někdo je malý a někdo vysoký a někdo tlustý a někdo hubený. Není to jedno? Není nejdůležitější být šťastný? Se štěstím se pojí zdraví, spokojená rodina, praví přátele,... (doplňte si sami).

Blogy, časopisy, televize a třeba i výlohy obchodů na nás chrlí onu štíhlou, vypracovanou = dokonalou postavu. A ruku na srdce, kdo by tak vypadat nechtěl? Já bych třeba moooooc chtěla, ale bohužel.

A jaké je poselství tohoto postu? No, sama nevím. Prostě si uvědomit, že každý jsme nějaký a že nemá cenu, hnát se za něčím nedosažitelným. Každý máme určité predispozice k tomu. jak vypadáme. Samozřejmě jíst zdravé a kvalitní potraviny a pohyb, alespoň několikrát týdně - i kdyby to byla jenom chůze, v tom Vás jen a jen podporuji. To je to nejlepší co můžete pro své tělo i mysl udělat. Ale počítat každou kalorii? Nebo si jí dokonce vyčítat, proč? Co by to bylo za život? Upřímně, po jednom cupcake či burgeru neumřeme, tak  proč si ho někdy nedát?



Pokud se někdo někomu směje za to, jak vypadá, tak je to prostě hlupák. Nikdy nevíte, co se za onou postavou toho daného člověka skrývá, nevíte jaké má problémy, nevíte nic o jeho životě, tak ho nesuďte. Nesuďte lidi podle toho jak vypadají, to je ta klíčová myšlenka. A nemyslím jen postavu, celkově to o vzhledu není. Od prvního pohledu a tzv first impression je těžké se odprostit, ale jakmile to dokážete a jakmile to dokáže víc a víc lidí, bude se nám žít líp, tomu věřte.

Jaký na to máte názor Vy? Jsem moc zvědavá a těším se na komentáře!

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Drahá Káťo,
    tak i tak hezky snídám kafe se šlehačkou a k tomu strašnou dobrotu - je to sladké cosi a plněné ořechovou náplní. Ujíždím na tom celkem dost a celý víkend jsem ujížděla na kremrolích a pak si přečtu takovýto článek.
    V nové práci se už nenaběhám tolik jako v té předchozí. Moje procházka je max. na wc nebo k tiskárně - takže se ze židle zvednu tak cca 4x za 8 hodin práce :(
    Ty jsi krásná a hubená! Akorát v článku chybí ta fotka, pod kterou je napsáno, že jsi zhubla! To budou určitě všechno svaly! :)

    Tak já přemýšlím, jestli si tu ořechovou božkost nedám ještě jednu, nebo jestli chvíli počkám, abych to nesežrala vše najednou :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má milována a věrna čtenářko a kamarádko,

      Ani nevíš, jak mi ty Tve komenty chyběly. A jak mi chybi Tvé články!
      Jen si dej dortíček, klidně tři! Pokud Ti to dělá radost je to skvělý :). O tom to je, dělat věci co nás dělají šťastnými. Jo a i když se tak nenachodis, doufám, že si v nové práci spokojena.

      Vymazat
    2. To víš, není tolik času :(

      Zatím si tolik nestěžuju... ale furt si zvykám...

      Vymazat

Okomentovat