TRIP | NÁDHERNÉ SLOVINSKO

Ahoj!

Minulý týden jsme vyrazili na čtyřdenní trip do slovinských Alp. A já jsem totálně NADŠENÁ. Slovinsko můžu jen a jen doporučit. Jsou tu hory (krásný!), moře, jezera, prostě všechno. A hlavně není to přeturistovaný já správná čecha .

Je to tu prostě pure nature a zároveň krásně fotogenické.
Já už si nějakou dobu brousím zuby na Instax. Podle mě je to skvělá příležitost na uchování si vzpomínek. Co si budeme povídat, kdo z Vás si pak tiskne fotky a dává do alba? Instax je skvělý v tom, že Vám pořízenou fotografii rovnou vytiskne. No, dříve či později bude můj! :)

Během čtvrtka jsme navštívili Velké Planiny a Vinegard. Bohužel v ten den byla zima a pršelo, takže jsme si to úplně neužili, respektive užili, ale věřím, že s lepším počasím by to bylo lepší.


Ubytovaní jsme byli v městečku Bled, v hostelu na pokoji pro 12 lidí. Spaní na hostelu byla moje druhá zkušenost (poprvé v Londýně) a nemůžu proti tomu říct půl slova. Možná jsem měla štěstí, ale vždy jsem narazila na hezký čistý hostel plný milých lidí.

Druhý den jsmě měli na plánu jezera - Bohinj a Bled. Druhé jmenované je asi nejprofláklejší turistická destinace Slovinska. Dokonce jsme si  i půjčili lodičku, bohužel jsme jen tak pluli a nedojeli na ostrov a neprošli si ho. Naše veslování totiž nic moc :D.


Bohinj není tak známé jezero, ale stojí za navštívení. Tady je to opravdu pure nature. Nedaleko Bohinje je i vodopád, který byl fajn, ale ten výhled se mu nevyrovnal.

Středa byla ve znamení túry. Lanovkou jsme se vyvezli do  1535 m.n.m a pak se následně vyšplhali do přibližně 1 800 m.n.m.To byla krása. Všude sníh a klid. Občas to byla docela challenge, ale vylezli jsme skoro až na náš cíl - na Vogel. Úplně nahoru nám nebylo doporučeno jít, za prvé jsme měli blbé boty a za druhé tam prý bylo spoustu sněhu. No i tak, ten výhled byl dokonalý!


Po tomto výšlapu jsme se přesunuli do našeho novéhu ubytování - do baráčku, kde jsem měli dva pokoje plus kuchyň a koupelnu, tak akorát pro pět lidí. Bylo to tam opět hezké, čisté a dokonce jsme dostali i domácí pálenku.

V neděli už na nás byla pomalu znát únava, čekal nás pramen Soči (nejhezčí řeka Slovinska), soutězka a Prejamský hrad. Při "hledání" pramene jsme zažili i adrenalin, lezlo se totiž po skále s tím, že tam byl natažený provaz. Bála jsem se, ale jsem ráda, že jsem to dala.




Tak a to bylo naše výletění. Bude VLOG a Photodiary, snad co nejdřív!

Výletíte radši po městech nebo v přírodě?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře