TRIP | CHORVATSKO

Ahoj!

Jaký jste měli víkend? Já ho měla skvělý.

Víkend mi začal již v pátek, vydali jsme se pronajatým autem na trip do Chorvatska. Původně mělo jet jen jedno auto, nakonec se k původní čveřici přidalo dalších pět lidí a jeli jsme ve složení - 5 Čechů, 2 Polky a 2 Moldavci.


(TADY se můžete podívat na VLOG)

Vyjeli jsme po půl 9 a plán byl jasný - Pula, Rovinj a Poreč, a to s tím, že se někde vykoupeme.

Když jsme odjížděli ze zapršeného Koperu, doufali jsme, že v Chorvatsku bude líp. Bohužel nebylo. Propršel nám skoro celý den.

V Pule jsme vyrazili do Kolosea. Já už jsem tak jako malá byla, ale jsem ráda, že jsem Arénu navštívila znova. 


Původně jsme chtěli jít v Pule i na oběd, ale vzhledem k tom, že s parkováním to bylo takové podivné, raději jsme se rozhodli jet a najíst se jinde.

Vyhrála pizzerie v Rovinji. Najedli jsme se pořádně a zjistili, že číšník měl za přítelkyni Češku, ten svět je tak malý :D

Rovinj je pěkné městečko - úzké uličky, pěkný kostel, krásně čisté moře a v neposlední řadě velké množství kavárniček. V jedné jsme si s holkama daly ledovou kávu, která nás bohužel docela zklamala. Byla přeslazená, málo kávová a šlehačka nebyla vůbec dobrá. No co už, pro příště vím, že mám zůstat věrná cappuccinu.




Poslední zastávkou byla Poreč, tam se během léta podívám ještě jednou, jedeme tam totiž s mamkou a sis na dovolenou. :) Poreč je moc hezké, malé městečko, opět plné kavárek. Takže zastávka na kávu byla nezbytná - tentokrát jsem si i pochutnala.



A pak už rovnou směr Koper (s mezizastávkou v chorvatském Lidlu). Do Koperu jsme přijeli v deset hodin večer a já plná dojmů a úplně promoklá a zmrzlá šla spát.

Byli jste v Chorvatsku? V jaké zemi se Vám líbilo nejvíc?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. My jezdíme každý rok na dovolenou autem do Chorvatska, ale po památkách moc nechodíme. Jsme vykempovaní v kempu a chodíme jenom do vody a zpátky ke karavanu :-D . Na nějaký výlet jdeme většinou jednou, maximálně dva krát za dovolenou, ale jen, když není úplný vedro. Jsem ráda, že jezdíme na dovolenou autem, protože můžeme jet kam chceme a kdy chceme. Manžel dělá na autě před dovolenou servis. Mění olej, baterku a někdy i gumy. Většinu věcí objednává z https://www.intercars.cz/jsem-motorista/ a musím zaťukat, zatím nás auto pokaždé dovezlo tam i zpátky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat