SUMMER PLANS

Ahoj!

Možná je to předčasné, ale už pomalu plánuji prázdniny. Prázdniny pro mě začnou jakmile se mi podaří splnit všechny předměty - čeká mě 5 zkoušek, které bych podle mých plánů, měla mít splněné 10.6.

Takže, vidím to asi tak :D

❤ Udělat zkoušky




❤ Dojet si do Koperu pro papír, že jsem tu byla (ach ta administrativa)

❤ Najít si brigádu - už je v jednání

❤ Dovolená s mamkou a sis 

❤ Školní projekt v Litvě



❤ Amsterdam (snad snad snad)

Trávit co nejvíc času s přáteli

❤ Číst, číst a ještě jednou číst

❤ A spousta dalšího (doufám!)

Jaké jsou Vaše plány?

-K-


Komentáře

  1. A já si myslela, jaká to bude story a ty to hodíš jen do srdíček! :D
    Tak ať ti to všechno vyjde, já plánuju poslední zkoušku v srpnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na veleslohy sve plany nemam. Ale co neni muze byt :-D Snad to zvládneš driv. Ale jefuk kdy, hlavne at vse zdolame.

      Vymazat

Okomentovat