MY EVERYDAY MAKEUP ROUTINE

Ahoj!

Nevím jak Vy, ale já svoji rutinu moc neměním - je mi jedno co je zrovna za roční období, jaké jsou trendy a nebo co je prostě zrovna IN.

Je ale pravda, že odstíny rtěnek počasí přizpůsobuji. Na podzim a v zimě nosím tmavé barvy a teď na jaře/začátku léta mám radši svítivější, veselejší odstíny.


Aktuálně jsem mimo domov, takže mám omezený možnosti produktů, ale doma bych beztak více produktů nepoužívala.

Make up je základ. A Stay matte od Rimmelu můžu jen a jen doporučit. Pro mastnou, ne úplně iddeální pleť je to nejlepší, co jsem vyzkoušela.

Konturovací pudr od Miss Sporty je také must have, moc se mi líbí ten rozdíl vykonturované tváře. Nijak konturování nepřeháním, ale zvýraznění lícních kostí si neodpustím skoro nikdy.

S touto tvářenkou od Elfu moc spokojená nejsem, je na mě až moc třpytivá, ale když nic jiného nemám, tak si s ní vystačím.

Obočí je pro mě stále základ a tento kit od Catrice jste už viděli mnohokrát.

Avon jsem nikdy moc nevyhledávala, ale linka na oči ve fixe se jim opravdu povedla.Snadná manipulace, hezká černá a opravdu drží celý den, a to bez optiskávání. Takže doporučuji!

Řasenku mám nejradši od Max Factor 2000 calories, ale ani tato od Rimmelu není špatná. Svou práci uděla celkem dobře, ale mrkací panenku ze mě neudělá.

At last but not least rtěnka. Tuto od Essence jsem si zamilovala hned po prvním použití. Krásná šťavnatá barvička, která na rtech vydrží několik hodin a mizí postuně. A já ji ke všemu koupila v Kauflandu za 39 korun. Takže koupě století :D

Co je Vaše aktuální make up rutina?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Řasenka a tužka na oči - and it's all! :D

    Měla jsem BB od Nivea, bylo trošku tmavší (i ten světlejší), ale nemůžu ho teď najít, takže smolík no :D budu muset uklidit i v pandořině skřínce :D

    A víš jak skladuju šminky? Něco mám v šuflátkách všude možně a něco mám prostě v poklopu do mikrovlnky :D moje nejčastější věta za poslední dobu "to prostě nepochopíš" :D :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat