ERASMUS | KOUPACÍ SEZÓNA ZAHÁJENA

Ahoj!

Tak a máme opět pátek, ty dny letí, to snad není ani možné. Přijde mi, že mi život protéká mezi prsty. :D Na víkend plánujeme podniknout výlet na jeden nedaleký kopec, tak snad se nám nezakazí počasí.

Každopádně, v úterý večer nám spolubydlící oznámila, že má zítra (ve středu) narozeniny a že plánují, že to oslaví prvním vykoupáním v moři. Já se téhle myšlence jen v duchu zasmála a řekla, že já v žádném případě do vody nevlezu, ale že je aspoň vyfotím.

Ve středu po obědě se slunním na naší překrásné terase a najednou telefon. Volá Špela, že jsou dole u moře a jdou se koupat, ať přijdeme za nima. A já se hecla. Vzala jsem plavky, ručník, foťák a šlo se.

Vlezly jsme tam hned TŘIKRÁT. Po třetí to bylo už jen kvůli fotce. Dle internetu měla mít voda krásných 16°C. Upřímně musím říct, že jsem to čekala horší. Sice to nebylo na žádné dlouhé koupání, ale šlo to.

Chceme se chodit koupat pravidelně, alespoň jednou týdně, tak uvidíme. 


Mějte krásný víkend (nejenom ten)!

-K-

Komentáře