REPREZENTUJU ŠKOLU V HÁZENÝ

Ahoj!

V úterý 26.dubna jsem se vydali do Plzně na kvalifikaci Akademických her v házené. Jely čtyři auta a v nich dohromady 16 hráček, jeden trenér a jeden řidič.

Oslavná fotka nesměla chybět. :)
Po malém velkém bloudění jsem dorazili do haly Západočeské Univerzity v Plzni.

Mělo tu být pět družstev - JČU, UK, ZČU, VŠE A ČZU. Každý měl hrát s každým, přičemž první tři týmy měly postoupit do finále, které se uskuteční na přelomu června a července v Pardubicích.



Shrnu Vám to v bodech, žádný rozepisování:


  • přijely týmy jen tři - JČU, ZČU a VŠE

  • to znamená, že postup byl předem zaručen, jupííí

  • plzeňský měly jen 6 hráček (házená se hraje v 7), takže jsem já a Janka šly hrát za Plzeň

  • hrála jsem poprvé v životě na křídle

  • dala jsem jeden gól, a to do sítě JČU (zrovna jsem hrála za Plzeň)

  • byl to fajn den, náš trenér je skvělý a už se těším do Pardubic :D

Reprezentovali jste někdy v něčem školu? 

Krásný den,

-K-

Komentáře