PHOTODIARY


Krásné pondělí!

Photodiary už tu nebylo TRI-LI-AR-DU let. A tak jsem se rozhodla, že proberu fotky a společně s Vámi si zavzpomínám, co všechno se dělo a nedělo :).

Budova ze "zrcadla" - picture needed!

Krásný hrad v Ljublani - více ZDE.

Snídaní začíná den. :)
Přístav v Izole.

Na kafíčkování mě užije, ale to už víte.

Když jdu do Čínské restaurace, tohle je většinou jasná volba. Jo a hůlky jsem použila jen na fotku. :D

Venčení pejsků v útulku.

Domácí nejlepší chleba ever. Recept ZDE

Do Písku přijeli Erasmus studenti z ČB, tak jsme je provedli. A opět, selfie needed.

Plavání miminek byl hezký zážitek, ale možná trochu antikoncepce. :D

Praha a jeden z nejklasičtější pohledů - Karlův most a Hrad.
Vypadáto jako Hluboká, ale není to Hluboká - hrad nedaleko Terstu - Marinmare.

Klasické přímořské městečko - Piraň.
Tuhle fotku mám moc ráda. Je vyfocena z  kavárny v Ljubljani.
Závěrečné foto po finalních prezentací jednoho předmětu. Teď už nám do smích bylo, předtím rozhodně ne.


To bylo takové photoshrnutí posledních dvou měsíců - výletila jsem, studovala jsem, jedla jsem a tak, však to znáte. :D

Dneska, v pondělí, píši zápočet z makra, tak doufám, že to dám.

Hezký začátek týdne,

-K-



Komentáře