JEDEN DEN VE VÍDNI

Ahoj!

V názvu je sice napsán jeden den, ale ve skutečnosti jsem ve Vídni strávila pouze 12 hodin.

Přišel den D a my se vydaly zpět do místa našeho studijního pobytu, do Koperu. Plán byl následovný:

4:54 - budík
5:35 - odjezd z domu
5:58 - odjezd vlaku Písek - České Budějovice
8:07 - odjezd vlaku ČB - České Velenice - Vídeň

Vlak do Vídně byl pohodlný a cesta utekla. To bych nebyla já, abych si cestování cokoliv nezpříjmnila nějakou dobrůtkou - cheesecake. Začala jsem číst chytrou knihu od Osha - Nebojte se ztratit hlavu, zatím musím říct, že jsem nadšená.


Ve Vídni jsem si na nádru koupily celodenní jízdenky na U-bahn (jaja ich spreche Deutschsehr gut) a vyrazily do neznáma. Ani jedna jsme si nenašly nic, co chceme vidět, co tu je, kam máme jít,.. Ale to nám nevadilo, dovezly jsme se na Karlsplatz (původní plán byl Stadtplatz, ale who cares) a vyrazily sightseeingovat.



Příjemným překvapením bylo to, že Vídeň není tak přeplněná. Obešly jsme to hlavní (asi) a vyrazily najít a ochutnat pravý vídeňský Sacher. Po dlouhém hledání jsme začínaly pomalu rezignovat a smířily se s představou, že si sedneme v McCafé nebo ve Starbucks. Byly jsme opravdu obtěžkány batohy, kabelkami a crossbody, že nás ty památky zmohly. Nakonec jsme zakotvily v noname cukrárně a Sacher ochutnaly. Byl dobrý, ale zas žádná sláva.






Samozřejmě nemohla chybět návštěva Primarku, to dá rozum :D. V Primarku jsme strávily něco přes dvě hodiny a nakoupila jsem si toho, na mé poměry, celkem dost. Byl by zájem o HAUL? :)

A pak už jsme se vydaly čekat na autobusové nádraží na Flixbus, který nám odjížděl ve 23 hod. V 6 hodin už jsme dorazily. Teď sedím na terase, koukám na moře a zasněžené Alpy a kochám se. Je to krása!

Užijte si májku a 1.5. nezapomeňte na pusu pod třešní :).

Krásný začátek víkendu!

-K-

Komentáře

  1. Taky jedeme s přítelem do Vídně pouze na jeden den, takže se určitě trošku inspirujeme u tvého cestopisu, abychom toho za ten den stihli co nejvíce. Už jsem se předtím dívala jaké památky ve Vídni navštívit a musím říct, že ze všeho nejvíce mi imponuje Hofburg. Tam jsi asi podle všeho ale nebyla, což je věčná škoda ! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat