EVENT | DE: CLONE - TONI & GUY

Ahoj!

Pokud tak nějak sledujete sociální sítě jako YT a IG, určitě Vám tato akce neunikla. Jednalo se o Fashion pop - up store českých módních návrhářů a značek jako ZOOT, Lee, LOTTE, Bloges Robes,.. Krom toho se slečny mohly nechat učesat a namalovat - pouze ty, které se včas zaregistrovaly. V neposlední řadě tam bylo spoustu blogerek.

Já jsem na akci vyrazila sama. Nějakou chvili jsem váhala, ale nebyl to první ani poslední event na kterém jsem byla sólo. Nakonec musím říct, že to bylo možná lepší. :)

Do Prahy jsem jela v půl 11 s tím, že se zajdu podívat na Náplavku a dám si tam nějaký oběd. Sobotní trhy na Náplavce jsem vždy Pražákům záviděla, ale musím říct, že ty kvanta lidí tu atmošku úplně kazí. Nakonec jsem si tam koupila jen topinku od pána, kterého znám z Těchonic (ochotnické divadlo) a věděla jsem, že to je mňamka.

Okolo jedné jsem se podle screenshotu maps.google.com vydala ke Slovanskému domu. Byla to fajná procházka kolem vody. Míjela jsem Bageterii Boulevard, takže jsem neodolala a dala si  jejich proslavené patatas a dýňovou polévku.

Bohužel mezitím začalo pršet, ale co už, mělo to být už jen blízko. Bohužel jsem fakt orientačně neschopná a ani mapa mě nespasila. Nakonec jsem se zeptala asi 4 lidí a po půlhodince totálního bloudění a totálního zmoknutí jsem to našla. Jupíííí.

Hned na první pohled mě akce zklamala. Lidí málo, vzduch vydýchaný a program nic moc. Po chvilce jsem se dala do řeči s Luckou ACOSkou a jejím Kubou, se kterým jsem si popovídala moc hezky  celkem dlouho. S Kubou a s Míšou ze Stylewithme jsme prokecali skoro půlhodinku.


Pak jsem si hezky povídala s Evičkou aka Flabáž a seznámila jsem se s Markétou, která přišla na tuto akci také jako divák.

Nedalo mi, abych si něco nedala - moc na výběr nebylo, ale linecká kytička fakt bodla.

Pak následoval program - zpěv Katarzie a taneční vystoupení dvou fešných hochů.

Následně jsem si moc hezky a dlouho popovídala s Mírou a Peťou Lovelyhairs - oba jsou super a je s nima sranda. Míra fakt perlí. A pak jsme probrali nejen Lucčinu a Kubovu školu.




Povídání s blogery, to bylo to proč jsem na tuto akci vůbec jela, takže jsem byla spokojená. Nebudu a nechci akci nějak pomlouvat, ale rezervy tam byly - shodly jsme se na to s Flabgee, Luckou ACOSkou i Lovelyhairs.

A co jste o víkendu dělali Vy?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře