CO NA SRDCI...

Ahoj!

Po delší době je tu opět rubrika "Co na srdci...".

Všechno se může zdát jak dokonalost - cestuju, studuju, chodím na dortíky, snažím se o zdravý životní styl,.. A ano mám super život, vím to a jsem za něj ráda.

Musím ale na férovku říct, že mě třeba škola už pěkně štve, a to ještě nezačalo zkouškový. Občas bych už radši měla svůj klid - odpracovala si 8 hodin denně a nemusela se drtit zbytečnosti a psát seminárky o ničem. Moc doufám, že najdu práci, která mě bude bavit.

Potom, co jsem ve Slovinsku měla neekonomické předměty, se mi teď makroekonomie neučí zrovna lehce. Myslím, že to dám, ale nervy mám jak hrom. Poslední dobou si všímám, že žiju furt ve stresu - pořád myslím na to, co musím, co mě čeká a tak. Ale myslím a doufám, že to není poznat - v tomhle jsem dobrá herečka.

Když jsme u toho herectví, chtěla bych si zahrát v nějakém filmu nebo seriálu, jen nějaké křoví samozřejmě. Tak uvidíme jestli to vyjde.

Teď si postupně začínám uvědomovat, že i přesto jak Písek miluju, tak tu v budoucnu asi žít nechci. Nebo možná chci, ale chci si vyzkoušet Prahu nebo Budějovice - jsou to větší města, takže lepší možnost sehnat práci snů? Nebo alespoň nějakou práci. Mít práci, co mě bude bavit a slušně život, to je sen a jeden z mých životních cílů. Vždycky jsem si myslela, že jsem rodinný typ, ale rohodla jsem se být kariéristkou - bohužel mi přijde, že je to pro mou osobu lepší a pravděpodobnější životní náplň. Smutný co :D.

Teď ve středu je deadline přihlášek na týdenní projekt, který se uskuteční v srpnu v Litvě, doufám, že mě vyberou. V pobaltí jsem ještě nikdy nebyla.

Další týden bude taky dost busy - pondělí zápočet, úterý akademické hry v házené, ve středu odjezd do Vídně a ve čtvrtek zas do Koperu. Těším se? Nevím, ale asi jo. Přijde mi, jako by se mi to celé zdálo a já v Koperu vlastně ten měsíc vůbec nebyla. Divný.

Taky už si chci najít práci na léto. Do obchůdku, kde jsem dělala poslední tři roky se mi nechce, chtěla bych něco víc smysluplnějšího, v budoucnu využitelnějšího. Klidně bych i dojížděla do ČB.

Tak jsem si Vám vylila dušičku.

Co Vy, jak se máte? Tak jste občas tak zmatený jako já?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře