SPRING ESSENTIALS

Ahoj!

Jupííí, konečně tu máme jaro. Sice počasí o tom v Česku moc nevypovídá, ale bude líp. Přecejen krásně svítí slunko, den se prodlužuje, prostě krása. Jaro je mé nejmilejší roční období, takže bych o něm mohla ochat a achat moc dlouho. O tom ale tento post není.

Chtěla bych Vám ukázat, na co se na jaro těším a jaké věci mi v této době nesmějí chybět.

zdroj: www.google.com


Káva, káva a ještě jednou káva. Cappuccino si dám ráda jakékoliv roční období, ale teď když je venku krásně, není nad to dát si coffee to go, sednout si s ním někam ven na lavičku a pozorovat přírodu, lidi, whatever. Nevím jak Vy, ale já si moc ráda jen tak někam sednu a pozoruji (inkognito s brýlemi) ten shon. Takže první jarní nezbytnost je káva, definitelly.

Bílé tenisky, ať už conversky či jakékoliv napodobeniny z módy jen tak nevyjdou. Jsou univerzální, pohodlné a hodí se ke všemu, prostě must have. Jedinou nevýhodou je, že bílé moc dlouho nezůstanou, alespoň v mém případě.

Maxi kardigany, kardigany do půlky lýtek a níž jsem si oblíbila a neustále po nějakém koukám. Někomu se může zdát, že to deformuje postavu, že to zkracuje nohy,... Ale mně se to líbí a už se moc těším až si nějaký pořídím. Bílé tílko, tento kardigam, slimky a kožená bundička - to mi zní jako skvělý outfit, co myslíte?

I když už je tepleji, nesmí se to podcenit, proto i je šátek mým každodenním parťákem. Když je přecejen až moc teplo, tak ho jednoduše omotám kolem kabelky a je to. Pro mě je šátek nezbytností podzim/zima/jaro, prostě furt. Šátky a šály miluji a zastávám teorii, že jich není nikdy dost.

Sukně. Jak už jsem někdy psala nosím jen jednu sukni, černou skaters skirt. No a teď jsem si k ní pořídila další - přesně takouvouhle červenou, z New Yorkeru za necelý 3 Eura, to jsem tam nemohla nechat!

A posledním must havem jsou pro mě sluneční brýle. Tento kočičí tvar nemám, ale jakmile ho někde objevím a bude mi v rámci možností slušet, určitě ho chci! Přijde mi to moc roztomilý.

A co jsou Vaše essentials? Věci, které Vám k jaru pasují?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře