ERASMUS | FIRST IMPRESION

Ahoj!

Dnes je tomu týden, co chodím do školy - na Fakultate za Management. A abych pravdu řekla, mé dojmy jsou různé a pocity smíšené. :D

Shrnu to v bodech, víc se rozepíšu a rozmluvím v následujícím postu, až zde strávím delší dobu, abych  Vám to mohla vše objektivně vylíčit.

  • školu máme od nevidim do nevidim

  • z hodiny na hodinu musíme dělat prezentace a seminárky

  • je tu úplně jiný způsob výuky, vše je praktické a do praxe se to hodí líp jak nějaký haldy teorie

  • Koper je nádherný, malý a krásný - hlavně ta promenáda a moře


  • obědy tu nejsou v menze ale v restauracích - dostanete special sim kartu a když platíte oběd, musíte někam volat - pak platíte míň, protož stát přes půlku ceny zaplatí

  • každý den jsou pro Erasmáky pořádané akce, na které však nikdo nechodí, protože musíme dělat seminárky :D

Karaoke párty a dárečky k MDŽ

  • parta je tu dost různorodá - nejvíc jsem si sedla s Polkou a Portugalcema

  • počasí není tak ideální jak jsem si myslela, prakticky pořád prší když neprší fotíme slunečné fotky a postujeme je do ČR, ať si všichni myslí, jak tu máme krásně

A jak se máte v Česku a na Slovensku? Koukala jsem, že nasněžilo, no nechtěla bych.

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Ahoj, rada proctu,SLO ti zavidim, je to krasna zeme, moje nejmilejsi. Studovala jsem tu a pokud letos vyjde stipko jedu pres leto znovu. Lep pozdrav iz Ceske.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, moc děkuji! Opravdu je to tu hezke, more, hory a i lidi jsou moc mili. Drzim palce at stipko vyjde! :)

      Vymazat
  2. Tyjo, těším se na další články o Erasmu, chystám se taky jet, tak mě to moc zajímá :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat

Okomentovat