RECEPT | KOKOSOVÝ DORT

Ahoj!

V sobotu jsem měla náladu na pečení. Chtěla jsem upéct něco zdravého (začala jsem si opět psát kalorické tabulky, tak musím péct zdravěji, aby je případná kalorická bomba nepoložila :D).

Tak jsem koukala, co doma je a není. A narazila jsem na strouhaný kokos. Tak jsem googlila. A vygooglila jsem domácí kokosové mléko. Velmi jednoduché - 200g strouhaného kokosu a 600 ml vody. Rozmixovat a procedit přes jemné sítko. Byla to mňamka - doporučuji. Ale to není ten slibovaný recept, samozřejmě. Teď nastala otázka, co s tím zbylým kokosem? A tak jsem se rozhodla improvizovat.


KOKOSOVÝ DORT




Ingredience
korpus:
  •  200g máslových sušenek
  • 100g másla
  • 50g strouhaného (rozmixovaného) kokosu
náplň:
  • 1 vejce
  • 200g zakysané smetany
  • 250g nízkotučného tvarohu
  • 150g strouhaného (rozmixovaného) kokosu


Doba pečení: 10 min + 40 min na 180°C

Troubu si předehřejeme na 180°C. Mezitím si rozmixujeme sušenky a smícháme je s máslem a kokosem. Touto směsí vyplníme vymazanou dortovou formu a vložíme do trouby.
Pečeme 10 minut.

Zatímco se korpus peče, připravíme si náplň. Smícháme všechny ingredience dohromady, so easy :).

Po 10 minutách pečení korpus vyndáme a rovnoměrně na něj rozprostřeme připravenou náplň. Dáme do trouby a pečeme půlhodinku.



Tak a je to! :) Jako odpolední svačinka to je výborné.

Dobrou chuť,

-K-

Komentáře

  1. Nedělej mi chutě! Držím se teď podle jednoho jídelníčků, včera kuskus, dnes pohanka, zítra cizrna... můžu jíst jen určité množství jídla v určitý čas... dnes jsem měla o 5 g víc žitného chleba, ale nemůžu za to, že to vycházelo na jeden a kousek! :D

    Už se těším na neděli - v ten den můžu sežrat všechno a taky že sežeru! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty uz taky dietuješ? No jo, nedele je proste prasečí den. Se prejis tak, ze ti bude spatne :-D vim o cem mluvim...

      Vymazat

Okomentovat