ZKOUŠKOVÉ...

Ahoj,

Jak se máte? Já se mám skvěle! Druhý den zkouškového a já mám už polovinu zkoušek za sebou. (Jednou jsem zvládla v předtermínu ještě před Vánocema a dvě minulý týden v zápočťáku.) Dneska jsem pokořila mikroekonomii 2, což je u nás na škole fakt strašák. Takže hurááá. Ne, asi to moc prožívám, ale mám opravdu radost.


Jo a na Erasmus teda jedu, takže čekejte spouusttu článků a možná i videa.

Zkouškové je za trest, ale i na něm se najdou pozitiva. Třeba  - malé fronty na oběd! A to se vyplatí, kdo taky rád čeká fronty, a zvlášť fronty na jídlo?! Nikdo! :D

Pak mám na zkouškovém ráda to, že doma mám absolutní servis a nemusí nic. Chodí se kolem mě po špičkách a neustále se mě někdo ptá, zda něco nepotřebuju.

V kampusu jsou všichni hezky oblečeny aje to celý takový krásný. KLuci saka, holky šaty. Krása.

Taky mám moc ráda odškrtávání jednotlivých zkoušek. To je super.

A v neposlední řadě odměňování se za zkoušky. Ne za každou, zas tak to nepřeháním. Teď si půjdu vybrat nějaký sluchátka. Snad nějaký vyberu.

Co Vy a zkouškové? Nebo pololetní písemky?


Držím Vám palce!

Mějte se krásně,

-K-


Komentáře

  1. Ty jsi vtipálek! :D Si to zkouškový užíváš, ale když dáš každou zkoušku na první pokus a ještě nejhůř na dvojku! Ach jo... to se pak někdo má... já do sebe liju čaj a energeťáky (přiznávám i tablety na prokrvení mozku, nebo co to je) a ve finále jsem ve 21:00 KO, protože moje tělo je tak naučené - spát nejdéle ve 9 a vstávat mezi pátou a šestou ranní... ať je víkend nebo ne, prostě jsem jako automat... když jsem ještě bydlela v ČB, tak jsem se mohla učit do 23:59 a od 5:00 jsem jela znova... to byl krásný výhled na koleje, jak večer to všechno svítí a ráno to ještě všechno chrápe! :D

    U našich se učit nemůžu, ale absolutně vůbec nic! Mamka mi nabídla, ať jedu k nim a já jen: "Víš kolik stránek bakalářky jsem napsala doma?" odpovědí mi byl nechápavý výraz, a tak říkám "Dvě věty!" To je furt něco a ve finále si mamka v pokoji zapne televizi, protože jí začíná Ulice... když jsem maturovala, tak jsem se nastěhovala do obýváku a o půlnoci zásadně sledovala Simpsny :D to bylo moje království a táta se mohl dívat jen na jedny zprávy od 19:30 - 20:00...

    Nechápu, proč jsem se dřív s těma zkouškama tak piplala, když jsem na to měla čas 24h/denně... teď na to mám čas v týdnu 6h/denně a stejně to nestíhám, protože do tohle času musím započítat i úklid, vaření a jídlo! ;) Ať žije víkend... včera jsem uklízela jen 3,5 hodiny, abych dneska zjistila, že musím uklidit zase.... zvěř dělá bordel a ještě se naši pozvali na návštěvu a ty nesnesou ten bordel, který mám v kategorii "to je ještě dobrý" :D

    A došlo mi dřevo, to jsem si chtěla zatopit i v kuchyni a kašlu na to... musela bych přes celej dvůr až do stodoly a tam jsem nebyla asi od září, takže tak :D --> ehm takhle dopadla stížnost na zkouškový holky z vesnice, co doma topí v krbovkách dřevem... hezký to je, praskání dřeva, koukání na oheň... ale po chvíli to praskání dřeva začne lézt na nervy a oheň stejně není vidět, protože sklo je černý na uhel a já ho mýt rozhodně nebudu a ten bordel, co z toho je... pokaždé, když se otevřou dvířka, tak vypadne kousek popelu... když se přinese dříví, tak z něho taky něco vypadá... a ve finále, když Míra zatopí, tak vyčoudí celou místnost se slovy: "Vždyť to potřebuju nafutrovat, abych v noci nemusel přikládat." a od čeho máme teda ty brikety? Ach jo... jdu se učit, v 10:00 musím jít uklidit, protože naši mají přijet "až" ve 13:00 a jak je znám, tak tu budou ve 12:01

    OdpovědětVymazat

Okomentovat