RADOST

Ahoj!

Co Vám v poslední době udělalo radost? Mně třeba udělá radost poobědové cappuccino či společný čas strávený s přáteli. Dále mám vždy velkou radost, když se zadaří a já udělám zkoušku.



V pátek jsem měla opravdu moc krásný den. Radost mi udělalo spousta věcí.

  1. Udělala jsem zkoušku z managementu (takže už jen jednu a mám prázdniny)
  2. Byla jsem na dortíku s mojí milou Gábinkou
  3. Poobědvala jsem s jedním z nejvtipnějších lidí co znám
  4. Po obědě jsem si zašla s kamarádem na kávu
  5. Doma na mě čekalo překvápko v podobě ONE LINE A DAY diáře (plánuji samostatný článek) a z toho jsem úplně nadšená
  6. Večer/noc jsem strávila s kamarády a hráli jsme Alias, což je super hra - doporučuji
Taky se radujete z relativních maličkostí? Určitě byste měli. I když máme den na dvě věci, tak se skoro vždy najde něco, co ten bad day alespoň trochu zpříjemní.

Mějte krásný víkend!

-K-

Komentáře

  1. Alias máme v práci, jedno je černý a druhý žlutý... jenže Albi ty kódy má na prd... K78? Q23? Teď si vymýšlím příklady, ale prostě to tam není napsané na krabici a člověk se pěkně naběhá, než si ověří, zda bere správnou věc z regálu... zlatý Piatnik... ten to má lépe vymyšlený a má taky pěkné hry... uvažuju nad TIK TAK BUM ;) před Vánoci to byl trhák... je dětský, pak s disneyovkama a pak je obyč. pro velký ;)

    A co mi dělá radost? Teď toho moc není... asi když zvěř chrápe a je od ní klid :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ty tvoje komentare miluju 😃 Tu hru neznam, ale koukam na netu a vypada to zajimave! :)

      Vymazat
    2. Opravdu? Jak nepíšu články na blog, tak se musím někde vypsat! :D

      Vymazat

Okomentovat