ONE LINE A DAY

Ahoj!

Pod názvem One line a day se skrývá nádherná tyrkysová kniha se zlatými stránkami.


Já jsem o tom slyšela až když jsem po Vánocích sjížděla na YT videa typu - What I got for Christmas.
Viděla jsem ten deníček u více youtuberek a hrozně jsem se nadchla při představě tento deník vlastnit. Tak jsem googlila. V českých knihkupectví jsem ho objevila snad jednou, ale zaujalo mě jedno internetové anglické knihkupectví Book depository. Měli to tam a navíc i za rozumnou cenu a s dopravou do jednoho týdne, takže palec hore.

I hned jsem to objednala a moc se těšila na den, kdy to budu držet v ruce a budu si zapisovat.

A co to vlastně je?
Tento diář obsahuje přes 365 stránek. Na vrchu každé tránky je napsaný jeden den roku - 1 January, 2 January,...
A každá stránka obsahuje pět kolonek. Do těchto kolonek si každý den zapisujete co jste dělali a nebo jako já si tam můžete zapisovat věci, co Vám udělali ten den radost. První rok píšete do prvních kolonek, druhý rok do druhých,... Celkově je to na pět let.



No a pak si můžete listovat a porovnávat, co jste v ty stejné datumy dělali jednotlivé roky.

Asi jsem to napsala trochu zmateně, ale snad chápete.

Upřímnně musím říct, že jsem na sebe opravdu zvědavá, jak dlouho vydržím dennodenně zapisovat. Držte mi palce!

Věděli jste, že něco takového existuje?

Krásný den,


-K-

Komentáře

  1. Hmm, takže 21.1. jsi byla cvičit a u kadeřnice? Víc nepřečtu! :D
    Je to zajímavý projekt, ale já bych u toho asi nevydržela.. sama jsem zvědavá, jak dlouho si budu ještě vykreslovat svůj Pohodář :) nemluvě o dalších dvou antistresových omalovánkách... udělala bych to tak, aby ty omalovánky byly menší a levnější :D Protože jinak to člověk nemůže zvládnout to vykreslit celé, nebo ano?! Ale co by pak člověk nedělal nic jiného... nicméně... kdybych ho měla, tak na dnešek bych si tam napsala, že nemám péct krkovici s medem, je to moc sladký a lépe rozdělávat oheň... po hodině to hoří! :) A na včerejšek bych si napsala: "Nekreslit na auto PPLku slimáka, protože existuje karma." a dneska mám slimáka na autě nakreslenýho já! :D

    Držím pěsti a jen piš, piš a piš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Ty ses rebel, to bych do tebe nerekla, ze budes kreslit po autech. Ty omalovánky jsou super, ale mensi by byly lepsi, to je fakt.

      Vymazat
  2. Vypadá to opravdu zajímavě, ale jak se znám, postupně bych do toho přestala psát. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho sameho se obavam u sebe. Pet let je opravdu hodneee dlouha doba. :-D

      Vymazat
  3. Bezvadný, jen já bych se do těch pár řádků asi nevešla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ja se vejdu zatim v pohodicce. Pisu si jen takove body. Ale kdybych to rozepisovala, tak by to asi bylo lepší.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Okomentovat