OBLÍBENCI ZA ROK 2015

Ahoj!

Jednu dobu jsem rubriku Oblíbenci psala každý měsíc. Rozhodla jsem se, že už tento typ článku nebudu vydávat každý měsíc ale plus minus jednou za čtvrt roku. Přecejen, když mám něco ráda používám to déle jak jeden měsíc.

A dneska si dáme oblíbence rovnou za celý rok 2015.



Pečující kosmetiky
Kokosový olej. Na pleť, na tělo a párkrát i na vlasy. Nevím co víc napsat, ale určitě doporučuji jeho vyzkoušení! :)

Dekorativní kosmetika
Make up Stay matt od Rimmelu. Je pěkně krycí. Mám odstín jak pro léto tak pro zimu. Když ho mám nepotřebuji pudr, a to fakt chcete, protože například u Dermacol Coveru (který mám také moc ráda) zapudrovávám furt. Pro sušší pleť si myslím, že to nebude to pravé ořechové, ale pro mastnou to můžu vřele doporučit.

Oblečení
Tak teď nevím. Ale asi šátky a přehozy všeho druhu. Celkově mám radši zimní oblečení, krásně se do něj totiž zachumlává. :)

Jídlo
Sice to není jídlo, ale to neva. Kdo čekal nějaké dortíky, byl blízko, ale je to cappuccino. Když jsem ve škole, tak ho mám každý den a doma si  ho v Dolce gustu taky občas připravím.

Kniha
Tolik knih jak za rok 2015 jsem už dlouho nepřečetla. Nejvíc mi v paměti uvízla Divná Jadie, ale nemyslím si, že je to kniha pro každého. Je to pravdivý příběh o holčičce, která zažila satanistické a okulistické praktiky. Další knihu, kterou Vám z celého srdce doporučuji je Nebudu nenávidět. Je to příbeh, kde palestinský lékař a mírový aktivista Izzad - Din Abúléš vzpomíná na své dcery, které zahynuly při bombovém útoku v Pásmu Gazy, a přitom vypráví příběh svého života, národa, rodiny.

Písnička
Taky jich je víc než dost, ale například. Bol raz jeden král, Nad Prahou, Young and beautiful.

Zážitek
Zažila jsem toho spoustu a nedokážu vybrat ten nej. Ale nejvíc miv hlavě uvízlo zvládnutí státnic a narození Tadeáška. A v neposlední řadě Londýn.

Co byly Vaši oblíbenci minulého roku?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře