HELLO 2K16

Ahoj!

V první řadě bych Vám všem chtěla popřát krásný nový rok, ať je plný toho, co si přejete, a hlavně Vám přeji zdraví.

Celý blogerský svět teď psal nebo točil video o tom,co kdo dostal k Vánocům. Já bych vypíchla jeden dáreček, který jsem si objednala, ale ještě nepřišel. Je to One line a day a je to diář na pět let, kde na každé stránce je datum, třeba 1.1. a je tam pět kolonek, tedy na pět let. Asi to zní zmateně, tady se na to můžete podívat sami ZDE.

Tak a teď bych tu ráda shrnula rok 2015. 

❤ Odstátnicovala jsem

❤ Narodil se Tadeášek

Poznala jsem nové lidi

Navštívila jsem nové místa



❤ Našla jsem perfektní brigádu

Nezamilovala jsem se


Nezklamala jsem se v žádných lidech (a to jsem šťastná)

A co si přeju do roku 2016? Sama nevím. Světový mír je klišé, ale já si ho opravdu přeji! A pak...pak bych chtěla pro všechny blízké to, aby byli šťastní.

Máte nějaké předsevzetí? Jak jste oslavili Silvestr?

Krásný den,

-K-

Komentáře

  1. Já mám hodně předsevzetí můžeš ho najít na mém blogu. Moc pěkný článek a fotky. Moje největší předsevzetí je že chci zhubnout tak snad to dodržím-.
    http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při hubnití držím palce, taky se o něaké kilo pokusím. Snad se Ti splní vše, co si přeješ! :)

      Vymazat
  2. Jééé, já mám taky největší radost z diáře, ale už jsem si tam začala poznamenávat nějaká data a vytáhla jsem si tam i tvoje narozky z FB, tak snad to tam máš správně uvedené! :P Jenže tam mám na psaní poznámek málo místa, takže je tam napsané jméno a u toho nakreslený dortík :D U všech lidí nevím, kolik jim zrovna bude, ale vím, že mají narozky, to je důležitější, ne? ;)

    Rok 2015 byl zajímavý, plný shonu a taky nějakých těch hádek a malérů - co jiného u mě čekat, že? :D Doufám, že v letošním roce si vyberu dobrou vanu, super vzor podlahy, dveří a hlavně - budu mít pořádnou kuchyň i s myčkou nádobí, takže nepočítám s dovolenou, nepočítám s novým noťasem a doufám, že se mi nic nerozbije na autě a to ještě nevím, v jakém stavu mám letní pneu a to jsem si přála k narozkám liťáky, ale ty taky oželím - poklice jsou taky fajn :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je tam dobře uvedený :D. A je mi ctí, že sis mě ta zapsala. Tenhle rok bude určitě skvěly. Nevím co jsou lítaky, ale to neva :D

      Vymazat
    2. Liťáky? Elektrony? To jsou kola na auto - takový ty hezčí, na který se nedávají poklice! :D

      Vymazat

Okomentovat