CO NA SRDCI...#1

Ahoj!

Tak a je po Vánocích, po volnu, po přejídní se a po pohodě. Něco skončilo a něco nového začíná. Skončila pohodička a začíná měsíc (snad jen jeden) plný stresu, učení a nervů.

Nevím jak Vy, ale já to snáším opravdu špatně!

Na druhou stranu je fakt, že už jako "mazák" to zas tak moc nepřeháním. Už jsem zažila 6 zkouškových období, tak vím, že ve většině případů stačí tušit, takzvaně  o co go a doufat, že to nějak dopadne.

Já se teď na střídačku učím právo a mikroekonomii. No řeknu Vám, to právo je takové slovíčkaření, to je hrůza. V mikru jsem si taky přišla jak ve španělské vesnici, ale postupně tomu začímán přicházet na kloub a  mám z toho radost. Uvidíme jakou radost z mých znalostí bude mít vyučující.

Jo a abych nezapomněla, v mezičase fotím typické IG fotky aka nohy, ponožky, čaj :D.



Pokud zvládnu tyhle zkoušky budu mít to nejhorší za sebou, aspoň doufám.

Moc času na zkoušky nemám, odjíždím totiž nejspíš na další půlrok na Erasmus do Slovinska, do Koperu. Nevím jestli z toho mám radost. Ale kdo ji má, je sestra. Ta se vyloženě těší, až nás přijede navštívit. Asi by byl můj odjezd pozitivní i pro blog a potažmo YT, třeba bych natáčela vlogy. Uvidíme jak to dopadne... Je pravda, že se mi do Larissy - tam jsem byla na Erasmu loni (více ZDE), taky zprvu nechtělo. Nakonec to ale bylo super, pomalu nejlepší půlrok mého života. Teď mám ale pocit, že o něco přijdu, když odjedu a bojím se, že tak úžasné jako v Řecku to nebude. Ale ono určitě bude, to jen já jsem posera s negativistickým myšlení!

A máme tu zas článek o ničem, asi na tyto články udělám nějakou rubriku, nějaký název, aby hned bylo jasné, že se jedná o pojednání nad mými aktuálními myšlenkovými pochody. Operativně jsem to pojmenovala Co na srdci.. pokud ale vymyslíte lepší název, ráda ten můj updatetuju.

A jak se máte Vy? Co zkouškový? A nechystáte se také někam vyjet?


Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Ale simtě, jsi šprt a dáš to všechno na jedničku a pak mě budeš utěšovat až to projedu :D snažím se probrat svůj mozek, budík ve 4:45 je docela krušnej... venku 20 cm sněhu a přede mnou je 110 km tam a 110 km zpět. Naštěstí na obě cesty mám člověka do auta, tak snad nebude pak ani jedna slečna spát, abych taky náhodou neusnula :D

    Jen se hezky uč... vlastně se můžeme potkat už dneska :) budu pendlovat mezi áčkem, knihovnou a autem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo a v tom Kopru to prý bylo hezký, kamarádka tam byla na Erasmu teď ;)

      Vymazat
    2. Povime si po zkouškach :-D. Ja nemam dnes nic nez učení. Casu mam habadej, tak se kdyztak ozvi.

      Vymazat

Okomentovat