VÁNOČNÍ NÁLADA aka nevím jak pojmenovat článek

Ahoj!

Tak jak si užíváte vánoční atmošku? Pro mě už Vánoce nejsou to co bývaly. A proč? Kvůli škole. Zápočty a zkoušky klepou na dveře, jak si mám teda užívat svátky klidu a míru?!


A ještě k tomu musím vymyslet, čím své nejbližší letos obdaruji. Moc ráda dávám dárky, ale vymyslet něco jedinečného, čím udělám danému člověku radost. To je občas boj. Moc se mi líbí věci v Tigeru, ale musím uznat, že tam mají takové nevyužitelné blbůstky.

Moc ráda mám personilizované dárky, a proto již několikátým rokem dělám pro babičku a rodiče kalendář z fotek. Moc dobrou zkušenost mám s eshopem 24print.eu.

Mám v hlavě docela dost článků, tak doufám, že se mi je podaří i sepsat, a že se Vám budou líbit.

Teď, v pátek večer, se právě učím na zápočet z mikroekonomie a přijdu si jsem úplně tupá. Holt asi nejsem pro ekonomii stvořená. Docela trefně to shrnul kamarád: "Studuješ ekonomku, píšeš diplomku z práva, brigádničíš ve školce a chceš pracovat v médiích? Pěkný." A jo no, je to trochu nedomyšlené :D.

Minulý týden byl fajn. V úterý jsme byly na vánočním koncertě Jihočeské univerzity. My, neznalkyně umění, jsme ale po třech  operních (či co to bylo) odešly na punč. Po středečním, snad úspěšném složení první zkoušky, jsem byla večer opět punčovat. A musím Vám říct, nealkoholický punč s gumovými medvídky, to si nedávejte. Je to přeslazené a z medvídků se stane slizké cosi.

Nicméně, zítra mě čeká oslava kamarádovo třicetin, tak se těším. Hlavně na jídlo.

Sice jsem na IG dneska postovala, že chci psát články, co budou mít hlavu a patu, ale najednou jsem měla chuť sepsat všechno a vlastně nic.

Máte nakoupené dárečky? A jak se vlastně máte?

-K-


Komentáře

  1. Já mám zatím koupený jen jeden dárek, kvůli škole nestíhám, protože to jsou pořád jen samé testy. Byla bych radši kdyby to nechali na leden!

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat

Okomentovat