RECEPT | PALAČINKY SE ŠPENÁTEM

Ahoj!

Není to sice můj případ, ale věřím, že hodně lidí může být o Vánocích přeslazených. Všude kolem cukroví, vánočky, štoly,...KRÁSA. Takže bych Vás dneska ráda inspirovala jedním moc dobrým jídlem, ať už to bude oběd nebo véča, a nebo prostě jen snack.



Palačinky patří mezi mé nejoblíbenější jídla. Na sladké doma nikdo neměl chuť. Takže jsem vymyslela našla si na netu inovaci. Palačinky zapečené se špenátem. Je to opravdu mňamka!


Ingredience

  • hladká mouka
  • mléko
  • vajíčka
  • špenát
  • česnek
  • cibule
  • zakysaná smetana
  • sůl
  • sýr (já použila eidam)

Z mouky, vajíček a mléka si uděláte palačinky jak jste zvyklí. Nezapomeňte přidat trochu soli a hlavně zapomeňte přidat cukr. 

Špenát si udělejte jak jste zvyklí. Já použila domácí listový. Dala jsem ho na pánvičku, přidala česnek, cibuli a sůl, a bylo. :)

Zatímco si necháváte palačinky vystydnout, vymažte si zapékací pekáček máslem.

Jednotlivé palačinky namažte zakysanou smetanou a zabalte do palačinky špenát. Takhle to udělejte s palačinkama dokud nevyplníte připravený pekáček. Na můj pekáč jsem spotřebovala 8 palačinek.



Palačinky jsem polila dvěma vejci a dala péct na 15 minut na 180°C. Po patnácti minutách jsem na palačinky nastrouhala sýr a nechala ještě 8 minut rozpéct. A bylo hotovo!

I přes, zprvu nedůvěřivé pohledy mé drahé family, všem moc chutnalo.

Určitě recept zkuste!

Krásný začátek svátečního týdne,

-K-


Komentáře

  1. Ahoj, nejsem moc na peceni a vareni (je mi 15) a chtela bych pripravit pro meho pritele v tydnu tyto palacinky. Bydlim s otcem a vybaveni na peceni nemame skoro zadny. Nasla jsem akorat takovydle kulaty plech - http://www.decodoma.cz/Forma-na-pizzu-26-8-cm.html . Myslis si, ze ho muzu pouzit misto pekace? a ze se ty palacinky v troube nepripalej? Diky moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, urcite to pouzit muzes. Hlavne to poradne vymaz nebo vyloz pečícím papirem :). Pripalit by se to nemelo. Musis to kontrolovat, ale toho bych se nebala.
      At se to povede! :-)

      Vymazat

Okomentovat