OBLÍBENCI | LISTOPAD

Krásné pondělí!

Dneska Vám povyprávím (stručně a jasně! :D)  něco o mých oblíbencích za minulý měsíc.

Dekorativní kosmetika
Make up báze. Nikdy jsem bázím nevěřila a nijak jim nefandila, ale když se ke mně dostala báze od oriflame, objevila jsem to kouzlo. Make up vydrží déle a pleť je vyhlazenější.

Pečující kosmetika
Kokosový olej a sudocrem. Po tomhle kombu se mi docela zlepšila pleť, a to mi udělalo velkou radost.

Oblečení
Nové kozačky. Jsou teplé, hezké a pohodlné. Co víc si přát? Uvidíte je outfit, který bude snad ASAP.



Jídlo
Tentokrát bych ráda vyzdvihla spíš pití. Cappuccino, jednoznačně. Zhýčkala jsem se natolik, že si ho dopřávám každý den. Je to takové mé světlo na konci tunelu :D.

Písnička
Slovenský klín od Chinasek. Jedu si ji každý den a je opravdu TOP.

Kniha
Čtyři dohody - tuto knihu jsem vyhrála u Verči z blogu stylishcoffee a přečetla jsem ji jedním dechem. Respektive, během dvou dnů. Měla jsem velké očekávání. A ano, moc krásné, spoustukrát jsem se v ní našla a ano, vím, že má autor Miguel Ruiz pravdu. A ano kdyby se tím všichni řídili, bylo by na světě krásně. Já i přesto, že jsem si dost uvědomila, asi jiná nebudu :(. Ale DOPORUČUJI.

Zážitek
Určitě sraz s těma mýma zlatama. Více ZDE.

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře

  1. Capuccino je super, já mám teďka ale nejradši vánoční promo nápoje ve Starbucks :) toffee nut latté apod... ale samozřejmě se to dá udělat jako capuccino, takže taková vánoční verze :) jinak kokosový olej se hodí snad na všechno :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Písku ani v ČB Starbucks ani Costu nemáme, trochu mi to mrzí, už jen kvůli těm super kelímkům. A kokosák je fakt univerzál na cokoliv. :)

      Vymazat

Okomentovat