GRWM | OSLAVA NAROZENIN

Ahoj!

Tuhle sobotu proběhla dlouho očekávaná narozeninová oslava. A nebyla to ledajaká oslava, dotyčný slavil již po třicáté. Oslava 30. narozenin, to je událost, takže se na ní hodí patřičně vystrojit. Ne, dělám si srandu. Nebyl žádný dresscode ani nic jiného, ale líbit jsem se samozřejmě chtěla.

Už nějakou dobu jsem u Mii obdivovala oušku utvořené z vlasů. Oslava narozek mi přišla jako super příležitost zaexpirementovat. Čekala jsem, že budou oušku/rohy od kamarádů řešeny a zmiňovány, a nemýlila jsem se. Většina ohledně nich pronesla nějakou poznámku.

Umyla a vyfoukala jsem si vlasy a pak v přední části rozdělila plusminus rovnou pěšinkou. Udělala jsem si dva malé culíčky v přední části hlavy. Z každého jsem smotala cop ze dvou pramenů a zatočila do bobíka. Nakonec jen připinetkovala a přelakovala.

Make up expert nejsem, snažila jsem se nalíčit jinak, ale asi se mi to moc nepovedlo :D Přijde mi, že vypadám furt stejně.


báze -Oriflame
make up  -  Rimmel
pudr - Rimmel
tužka na oči - Oriflame
bronzer - NYC
tvářenka - Elf
obočí - brow kit od Catrice
stíny - paletka Esté Lauder
řasenka - Rimmel

Oblečení jsem si vzala hlavně pohodlný, jak jinak. :D Černé slimky, bílé triko a mintový svetřík. Klasika, která neurazí ani nenadchne :D.

Outfit nemám nijak rozumně vyfocený, ale můžete ho vidět na společné fotce.




Jak se Vám líbí ouška?

Krásný začátek týdne,

-K-

Komentáře