CHRISTMAS TAG

Ahoj!

Předtím než jsem sedla k psaní tohoto článku, dala jsem si první čokoládičku z adventního kalendáře. Ano mám ve 22 letech adventní kalendář! S první čokoládkou pro mě začíná předvánoční čas. začíná odpočítávání dnů do toho, hlavně dětmi očekávaného, dne D.

No a abych se dostala k pointě tohoto úvodu. :D Rozhodla jsem se, že pro Vás sepíši Christmas tag. Nebudu nikoho tagovat, ale moc ráda bych si vánoční tag přečetla u Slečny domácí, co Jani? :)

Tak jdme na to...

Oblíbený vánoční film...
Možná byste čekali Lásku nebeskou, Sám doma či nějakou českou pohádku. Ale já nevím, není nic na co bych se těšila každé Vánoce. Například na Popelku na Štědrý den už několik let nekoukáme. Ale když už bych měla něco vybrat, tak asi Saxanu.

Nejoblíbenější vánoční jídlo...
Cukroví. Ještě líp nepečené cukroví - vosí hnízda a raffaelo, po tom bych se utloukla. Z pečeného mám moc ráda pracny.

Jaký typ baliče dárků jsi: profík nebo amatér?
Spíše amatér. Moc se mi líbí načančaně zabalené dárečky, ale já jsem lenoch. A tak momichodem, obávám se, že letos žádný balič nebudu, protože nebudu mít co balit :D.



Jaký byl nejlepší dárek, který si dostala?
Nevím...Dárky jsem víc prožívala jako dítě. Takže to beztak byla nějaká panenka :).

Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ?
Vždycky dopoledne chodíme do kapličky či kostele pro betlémské světlo. Minulý rok jsem byla poprvé na půlnoční a byl to krásný zážitek, takže bych byla moc ráda, kdyby se z toho také stala tradice.

Dáváš si novoroční předsevzetí?
Z toho už jsem vyrostla. Dřív jsem si je dávala, primárně to, že zhubnu :D. Teď, když už, tak si dávám cíle, které bych ráda splnila. Loni to byly třeba státnice. Co to bude letos, zatím nevím.

Kdy ses dozvěděla pravdu o Ježíškovi?
I přesto, že nám paní učitelka v první třídě řekla, že dárky nosí rodiče, nikoliv Ježíšek, věřila jsem v něj asi až do 4. třídy. Sice jsem váhala, ale ta představa se mi moc líbila.

Oblíbená vánoční vůně?
Určitě sladké a typické vánoční vůně - vanilka, skořice či perník.

Bílé nebo barevné svíčky na stromečku?
Bílé, bílé a ještě jednou bílé.

Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila?
Žádné takové místo není. Pořád zastávám názor, že nejlíp je mi na Vánoce doma, kde mám rodinu, kamarády, prostě všechny mému srdci blízké.

Máte adventní kalendář? A jaké tradice dodržujete?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Krásný tag, já mám takovou veselou příhodu, kdy jsem ve třetí třídě holkám ze třídy říkala, že Ježíšek neexistuje a ony se pak se mnou kvůli tomu hodně hádaly a pořád mi říkaly, že existuje, že vždy někdo zazvoní a rodiče to nejsou a já jsem pak ztichla a začala jsem nad tím hodně přemýšlet :D

    Tipy na vánoční dárky | Zase ta kosmetika!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se nedivim, že Ti nechtěly věřit. Dětské Vánoce, kdy dárky ještě nosí Ježíšek, ty jsou stejně nej. ;)

      Vymazat

Okomentovat