VÝLET V PLZNI | TECHMÁNIE, KAFÍČKA A HLAVNĚ SRAZ

Ahoj!

Jaký jste měli víkend? Doufám, že stejně jako já skvělý!

Ještě v bakalářekém studiu jsme si udělaly se spolužačkami takovou partu - 5 nejlepších a nejhezčích a nejchytřejších holek. Opravdu jsem se sedly. V květnu jsme odstátnicovaly a naše cesty se rozdělily. To nám však nebrání v tom, být spolu stále v kontaktu a dokonce se jednou za čas sejít.

Tento víkend nastal právě ten čas. Sešly jsme se v Plzni a moc jsem se užily.

Na IG jsem psala, že chystám natočit vlog, z toho ale sešlo. Chtěla jsem si ty vzácné okamžiky s holčičkama užít osobně a ne na ně koukat přes objektiv fotoaparátu. Mám pro Vás alespoň malý fotoreport a tip na supr čupr výlet.

Pátek byl  ve znamení povídání a papání - děkujeme Majdi za skvělý servis!



V sobotu po super snídani v podobě lívanečku s chia semínky a neméně dobrém obědu, kterým byly lasagne, jsem jely do Techmánie - obří hala plna interaktivních exponátů. Je to opravdu tip na super výlet, a to pro všechny věkové kategorie.

Byly jsme tam dvě hodinky a pořádně nás ty dvě hodiny zmohly. Bylo tam neustále co dělat, zkoušet....



Nejvíce mě zaujala expozice Filmohraní, vyzkoušela jsem si v ní, jak mi to bude slušet za moderátorským pultíkem při čtení zpráv. :)








Po Techmanii jsme šly na kafíčko. Původně byla v plánu kavárna v nejvyšší plzeňské budově. Tam bohužel bylo plno. Nebylo se čemu divit - sobota večer, venku ošklivé počasí a navíc je z kavárna překrásný výhled na celou Plzeň.





To, že nevyšel plán A, nás nezastavilo. Prošly jsme si alepsoň centrum a šly do jiné kavárny.
Posilněna horkou čokoládou a jablečným koláčem jsem vyrazila na vlak. Respektivě, nebudu Vám nic nalhávat, holky se mnou došly koupit lístky a pak mě k vlaku i dovedly. Ony totiž ví, že jsem orientačně marná a byla tu možnost, že bych se ztratila a nebo dojela jinam.

Suma sumárum...úžasný víkend se skvělou společností! Jsem moc ráda, že holky mám.

Krásný začátek týdne,

-K-


Komentáře

  1. To je hezky, prostě hezky ;) ja si dnes povídala s jedním klukem a na závěr mi řekl "a baví se s tebou vůbec někdo?" :'-((

    Joo tak tohle myslel známej, at mu tam vyvezeme jeho dítě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budeš v ČB dáme kafe! Já tě vždycky ráda vidím :) A techmanie je fakt supr, i pro nás neděti :D

      Vymazat
  2. Dostala jsem se k tvýmu článku až dneska a zase se ti povedl (ne proto, že mě tam vychvaluješ moje kuchařské umění :D), ale zase jsem si vzpomněla, jaký to bylo super, když jsme byli spolu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat