VÁNOČNÍ WISHLIST

Ahoj!

Tak už je další týden za námi a tuhle neděli zapálíme první svíčku na adventním věnci. S blížícím adventem se množí otázky na to, co si budu přát pod stromeček. A já říkám, že nevím. Díky tomuhle postu jsem se zamyslela a něco vymyslela.

Samozřejmě, že chci hlavně zdraví nejen pro celou rodinu, ale to je přece jasné! A co se týká materiálních darů?

Asi takto...


A ne, nechci všechno. Ale něco z tohoto wishlistu by mě potěšilo :).

Sportovních legín není nikdy dost. A co teprve stylových sportovních legín?!

Flaška na vodu - ano, stačí prázdná obyč flaška. Ale tato udělá i parádu.

Ačkoliv čtu méně než bych chtěla, knížka by mě určitě potěšila. Čtyři dohody už si ze svého book listu mohu odškrntout, a to díky Verče ze stylishcoffee.cz. U ní jsem totiž tuto knihu vyhrála, děkuji! A jaké ostatní knížky bych si ráda přečetla? Třeba tu od Nikči a Lucky či 14 000 things to be happy about. Dále si brousím zuby na nový diář. Tenhle od Moleskinu je boží.

Miluji sladké. A takový muffinek ve tvaru srdíčka? To by byla dokonalost. Takže si přeji formu na muffiny. Pak ještě sehnat někoho, kdo mi dobrůtky upeče a budu přešťastná.

Tak aa pokud bych si vybrala, uvážila pro a proti, ... Byla bych ráda za objektiv k foťáčku. S jeho výběrem bych se ale musela poradit s někým, kdo tomu rozumí.

Co si přejete Vy?

Krásný začátek víkendu!

-K-

Komentáře

  1. Svuj dopis Jeziskovi jsem poslala uz pred mesicem a to same jsem chtela i od svých nejbližších, takže když si chci udělat radost, tak pro někoho zabalim dárek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už svůj největší a zároveň nejdražší dostala - notebooku, ale dále mám na seznamu přání fén, paletky očních stínu a kvalitní kosmetické štětce :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kupuji štetec ségře, mám doboru zkušenost s Petralovelyhar štetcema. :)

      Vymazat
  3. Odkud je prosím ta lahev na vodu? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze zootu. :) http://bydleni-a-design.zoot.cz/do-kuchyne/piti-a-jidlo-s-sebou/plastova-lahev-s-motivem-sladkosti-equa-600-ml

      Vymazat

Okomentovat