TWERK?!

Ahoj!

Před nějakou dobou vyšel článek, prostřednictvím kterého jsem hlásala do světa, že chci jíst zdravě, cvičit a když se poštěstí, tak i něco málo zhubnout..

Sice to dodržuji méně, než bych chtěla, ale stále se snažím žít zdravě.

V rámci mé školy, Jihočeské univerzity, máme i pedagogickou fakultu. Na pedáku je spoustu těláků a my, studenti Jihočeský, máme výsadní práva, je navštěvovat, a to tak, že zdarma. A to by byl hřích to nevyužít!



Chodím na házenou už druhým rokem a mám to opravdu moc ráda, je to však spíš sranda než tělocvik.

Co jsme ale neobjevily? V rámci předmětu bodystyling se na jedné pondělní hodině vyučuje twerk. Učí ho jedna moc milá a šikovná studentka Sába a je to fakt síla. Plus mínus jsem věděla, co je to twerk a jak to vypadá, nikdy jsem to ale nijak nevyhledávala a ani se potom nějak extra nepídila.

Před 14 dny jsme šly na první hodinu a je to dost náročný, dost sexistický a hlavně dost vtipný!





                                                             PHOTOS BY SÁBA - na IG @saba.svec

Nejvtipnější je, že krom holek tam chodí i Portugalci, kteří jsou v ČB na Erasmu. Ty tam ovšem  nechodí tancovat, ale očumovat zadkykroutící holky.

Byla jsem tam zatím dvakrát, ale vím, že tam budu chodit. Sice jsem na choreografie poleno, ale za tu zábavu tocha potupy stojí.

Hodina trvá klasicky 45 minut a my tam akčně zůstáváme na navazující další hodinu bodystylingu, která mě vždy dorazí. Pak se z toho dva dny vzberchávám a ve středu jdem na bodystyling zas.

Na minulé hodině byl Sábin kamarád, který nám udělal profi fotky. Tak se můžete pobavit.

Znáte twerk?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Budu si muset najít nějaké video! :)) potřebuju se začít hýbat, ale v práci teď celkem dost běhal od jednoho regálu ke druhému a pak ještě pomáhám kolegyni, která je občas poleno. ... děláš ve skole i něco jiného než cvičení? Co ekonomie? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat