RECEPT | DÝŇOVÝ CHEESECAKE

Ahoj!

Minule měl recept docela úspěch, tak jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím o další. Teď byla dýňová sezóna, takže jsem se rozhodla ukuchtit něco z ní.

Dýňový cheesecake




Ingredience
korpus:

  • 120máslových sušenek
  • 120 g másla
  • 1 vejce

náplň:

  • 1 dýně hokkaido
  • 1 zakysaná smetana
  • 1 vejce
  • med/javorový sirup dle potřeby
  • skořice
  • trochu citronové šťávy

Postup:
Sušenky rozdrtíme v mixéru. Poté do mixéru přidáme máslo a vejce a umixujeme.
Hmotu dáme do dortové formy a rovnoměrně rozprostřeme. 

Vložíme do vyhřáté trouby na 200°C a pečeme 15 minut.

Mezitím, co se korpus peče, si připravíme náplň.

Dýni oloupeme, nakrájíme a povaříme do změknutí. Poté necháme dýni vychladnout.
Vychladlou dýni rozmixujeme společne s vejcem a zakysanou smetanou. Med a šťávu z citronu přidáme dle chuti.

Tuto směs rozrpostřeme na korpus a dáme péct. Pečeme na 180°C asi 35 minut.

Olalalaaa, je to. Musím říct, že chuť je specifická. Kdo nemá rád dýni, tohle mu chutnat nebude. U nás doma jsem s tím moc nepochodila, ale mně cheesecake moc chutnal. Tak Vám ho doporučuji také vyzkoušet :). Třešničku tomu dodáte, když si dortík pomažete nějakou pikantní marmeládou, třeba rybízovou.

Pokud dort zkusíte, třeba teď o víkendu, určitě se pochlubte na IG a rovnou mě označte :).

Krásný začátek víkendu,

-K-

Komentáře

Okomentovat