PLESOVÁ INSPIRACE

Ahoj!

Plesová sezóna začíná a já si pro Vás připravila inspiraci v podobě outfitů.

Samozřejmě je ples a ples. Na maturitní se hodí jiný look než na nějaký reprezentační. A já Vám ukážu, co bych si na oba oblékla já. Dnes to budou looky na maturák. Příště si dáme trochu víc ofiko outfity :).

Pokud mě sledujete dýl, určitě jste si všimli, že se oblékám spíš decentně a nebarevně, respektivě tmavě a pokud možno, zahalím se do černé. :D

Takže tato inspirace je spíše také "střízlivá".

Sukně hraje prim!

Fotoaparát - Samsung nx mini
rtěnka - Rimmel
zbytek - ZOOT


Podobný look jsem dokonce zvolila na ples minulý pátek. Nelíbí se mi, když chodí holky spíš neoblečené, než oblečené. Já mnohem radši nosím tříčtvrteční rukáv, přijde mi to decentnější a hezčí.

Vínová sukně udělá ,jinak černý outfit, zajímavějším. A krásné botky jsou jen třešničkou na dortu. Krom rtěnky, která bude ladit k sukni, je nezbytností fotáček. Nevím jak Vy, ale já si vzpomínky ráda uchovávám pomocí fotek. :)


S flitry na parket
šaty, boty, psaníčko, rtěnka - HM
lak na nehty - Maybelline

Opět, čím míň, tím líp. Zlaté, trochu flitrované šaty, které bych doplnila zajímavými boty a obyč kabelkou. Už jen sladit rty s nehtami, vyčesat culík, udělat kouřovky a můžete vyrazit.

Na pokračování plesové inspirace si určitě počkejte! Bude i GRWM a další outfity. :)

Jak se Vám outfity líbí?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

Okomentovat