PHOTODIARY

Ahoj!

Dříve jsem Photodiary postovala každé pondělí, teď už tu ale nějakou dobu nebylo. Nemám zas tak zajímavé týdny, ale během tohoto jsem měla docela nabitý program, tak se o něj s Vámi podělím.

V pondělí a úterý mě čekaly první dny na nové brigádě, ve školce. (více ZDE).  Bylo to úžasné a už se těším, až tam půjdu zas.



V úterý večer jsme dodatečně oslavili Halloween, a to v jednom budějovickém klubu. Musím říct, že nic moc, ale asi to bylo tím, že jsem tam neznala moc lidí. Tentokrát jsem nešla za žádnou masku, ale šla jsem v civilu.

Ve středu jsme po škole šly na bodystyling a pořádně si daly do těla. Pak už jsem jen padla do postele a koukala na Ulici.  Díky tomu, že jsem měli ve čtvrtek děkanské volno, jsem ráno dopsala seminárku. Poté přijela kamarádka, tak jsem si daly oběd. Ve čtvrtek bylo opravdu krásně, tak jsme využily možnost sedět na kafíčku před knihovnou, vydržely jsme mlsat, pít kávu a povídat skoro 4 hodiny, bylo to moc super odpoledne!



No a pátek byl ve znamení plesání. Sousedka měla maturák, tak jsme tam byla celá rodinka. Bylo to fajn, ale byl to můj poslední maturák! Samé třináctileté odrzlé a zmalované slečny a já si tam přišla jak důchodce. Byla jsem tam jedna z nejstarších. Aspoň, že jsem se tam sešla se spolužačkama a po nějaké době jsme si měly čas popovídat.




V sobotu slavili kamarádi narozeniny. Sešlo se asi dvacet lidí a bylo to moc fajn.



Teď, když to píšu, je neděle a já jsem ráda, že nemusím nic. :D

Jaký jste měli týden Vy?

Krásné pondělí!

-K-

Komentáře