OBLÍBENCI ZA ŘÍJEN

Ahoj!

Tak a mám za sebou první měsíc školy. Přijde mi, že jsme se prakticky nic nenaučili, ale to mi navadí. :D

A co jsem si za říjen oblíbila?

Dekorativní kosmetiky
Z dekorativky je to určitě eyebrow kit od Catrice. Mám už druhé balení a jsem z toho opravdu nadšená. Mám teď tmavé vlasy, takže si teď nad ztmavováním obočí opravdu vyhraju. Dříve jsem používala tužky, ale ty mi nevydržely celý den a barva taky nebyla to pravý ořechový.

Pečující kosmetika
Nevím čím to je, ale mám teď neustále suché ruce. Jakože fakt hodně suché, takže krém to jistí. A zrovna teď mám na nočním stolku dermacolý s třešňovou vůni. Je to sice až moc navoněné, ale svou službu to uděla moc dobře.

Oblečení
Určitě oranžové botky na klínku. Mám už je asi tři roky, ale tak jak jsem je unosila teď, jsem je snad nikdy nenosila. Jsou super pohodlné, dělají delší nohy a outfit krásně rozzáří.

Jídlo
To bude těžší. Opravdu nevím, co mi nejvíc chutnalo. Ale moc mi chutnala dýňová polévka, na kterou budu nejspíš receptík. :)

Písnička
Worth it od Fifth Harmony. Na tuto píseň máme twerkovací sestavu a já se do té písničky tak trochu zzamilovala.

Kniha
Mám teď rozečtenou Zmizelou od Flynnové. Nejdřív mě odrazovala tloušťka knihy, ale čte se to jak nic a navíc je to strašně napínavé. Ještě nejsme na konci, ale zatím se mi to mioc líbí.

Zážitek
Výlet s kamarády, ze kterého jste mohli vidět i vlog ZDE. :).

Jaké oblíbené produkty máte Vy? Co třeba jídlo?

Mějte se krásně,

-K-


Komentáře

  1. http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz/?m=1
    Moje oblíbené jídlo je řízek. Moc pěknej článek

    OdpovědětVymazat

Okomentovat